Intratuin kiest e-mail marketingoplossing MailPlus Campaigns van Blinker

Fredi Honnef, Manager Interactieve Media: “We hadden drie e-mail marketingbureaus geselecteerd. Uitgebreid onderzoek op beste prijs-kwaliteitverhouding en supportkwaliteit heeft uitgewezen dat Blinker de beste partij voor ons is. Met MailPlus Campaigns kan Intratuin gemakkelijk e-mailings opstellen, versturen en de klantprofielen in de database verrijken en segmenteren.” Vanuit Intratuin Nederland wordt tweewekelijks de landelijke nieuwsbrief verstuurd. Vaste items in deze nieuwsbrief zijn de nieuwe folder, tips, ideeën en aanbiedingen voor huis, tuin en balkon. Daarnaast zet Intratuin e-mail in voor lokale marketing. De 58 Intratuin vestigingen in Nederland en België houden hun eigen klanten per e-mail op de hoogte van lokale activiteiten en aanbiedingen. Achtergrond betrokkenen: Intratuin is een belevenis in elk seizoen. Als tuincentrum en sfeerwinkel maakt Intratuin winkelen voor tuin, huis en balkon tot een plezierige én inspirerende vrijetijdsbesteding. Intratuin is sfeervol, praktisch, gastvrij en biedt altijd iets extra’s: stylingtips, speciale acties en creatieve workshops die de klanten elk bezoek weer op nieuwe tuin- en woonideeën brengen. Kijk voor meer informatie op www.intratuin.nl. Blinker is als toonaangevende e-mail marketing service provider actief voor meer dan 1200 organisaties en ondersteunt hen met MailPlus. Meer informatie over Blinker en MailPlus is te vinden op www.blinker.nl of bel 079 – 363 70 60.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.