Geplaatst door QNH

Itho Daalderop schakelt QNH in voor nieuwe website

Amsterdam, 8 oktober 2018 – Itho Daalderop, fabrikant van verwarmings-, tapwater-, ventilatie- en regeltechniekoplossingen, heeft IT-dienstverlener en -kennispartner QNH Consulting in de arm genomen voor het ontwikkelen van een nieuwe website. QNH treedt hierbij op als adviserend en uitvoerend partner en zal de front-end en back-end omgeving ontwikkelen en diverse koppelingen realiseren met onder andere Compano en Microsoft Dynamics AX. QNH maakt hierbij gebruik van het Betty Blocks low code platform.

De nieuwe website van Itho Daalderop moet voldoen aan diverse eisen op het gebied van wendbaarheid, betrouwbaarheid en een goede gebruikerservaring. Een van de eisen is dat de tienduizend producten makkelijk geüpload kunnen worden en dat aanpassingen met één druk op de knop worden doorgevoerd. De verbeterde koppeling met de diverse databases gaat ervoor zorgen dat Itho Daalderop straks veel sneller kan inspelen op veranderingen en nieuwe wensen in de markt.

Daarnaast wordt de gebruikersinterface een stuk klantgerichter, is de structuur van de website overzichtelijker, wordt de website mobile first ingericht en is er een kleinere kans op fouten. QNH heeft op dit moment al een duurzaamheidstool opgeleverd waarmee klanten na het beantwoorden van een aantal vragen, advies krijgen op het gebied van warmtepompen. Deze komt eerst op de oude website en zal later meegaan naar de nieuwe.

Nick Winkelman, Projectleider Digital Marketing bij Itho Daalderop: “We wilden een toekomstgerichte oplossing met een snelle time-to-market en een geweldige user experience. Hiervoor zijn we bij QNH aan het juiste adres. Tijdens de proof-of-concept periode en de fase nul, waarin de scoping is bepaald, verliep de samenwerking zeer voorspoedig en kregen we gedegen en reëel advies. Het is van grote waarde dat QNH kritisch meedenkt en ons goed begeleidt.”

Lars Kessels, Managing Consultant en Team Lead Rapid Application Development bij QNH Consulting, over de samenwerking: “We zijn blij dat we onze ervaring met UX, applicatie-implementaties en architectuur kunnen inzetten bij Itho Daalderop. Bij de start van het partnership hebben we gedegen onderzoek gedaan en diverse brainstormsessies en interviews met medewerkers en klanten georganiseerd. Op basis daarvan hebben we een lijst met requirements opgesteld waarmee we nu aan de slag gaan. In de samenwerking met Itho Daalderop staan een kritische blik, resultaatgerichtheid en samen sparren centraal. We kunnen elkaar hier goed in vinden. In april dit jaar opende QNH samen met ilionx een vestiging in Rotterdam. Met het project bij Itho Daalderop kunnen we Rotterdamse bedrijven mooi laten zien wat we in huis hebben.”
—————
Noot voor de redactie: bijgevoegd treft u een afbeelding passend bij het bericht.

Over QNH Consulting

QNH helpt organisaties met het bijsturen en verbeteren van hun bedrijfsvoering door de inzet van slimme IT-oplossingen. Hierdoor kunnen organisaties via IT innoveren en beter presteren. De dienstverlening van QNH richt zich op het optimaliseren van de informatievoorziening, onderliggende IT-architecturen, applicaties en mobiele toepassingen. Het bedrijf verbindt nieuwe technologieën met bestaande en is daarbij verantwoordelijk voor advies, ontwikkeling, implementatie en beheer. QNH is in staat een totale projectaanpak te realiseren en verbindt daarbij mensen, processen en IT. Er werken 470 mensen vanuit Nederlandse vestigingen in Amsterdam, Rotterdam, Maastricht, Groningen, Eindhoven, ‘s Hertogenbosch en in België vanuit de vestiging in Hasselt. Begin 2018 is QNH overgenomen door Egeria en zal op termijn samengevoegd worden met ICT dienstverlener ilionx. Meer informatie over QNH is te vinden op www.qnh.eu of volg QNH op Twitter via @qnh_nl.