Geplaatst door Jobbird.com

Jobbird in top 20 beste e-business bedrijven 2017

Jobbird staat genoteerd in de top 20 van beste e-business bedrijven op het gebied van media & advertising (publishers). Dit is gepubliceerd in de twaalfde editie van de Emerce 100. Voor het onderzoek zijn in totaal 560 bedrijven beoordeeld op ‘kennis/know-how’, ‘prijs-kwaliteitverhouding’, ‘betrouwbaarheid’ en ‘flexibiliteit’ op het gebied van marketing en e-business.

De Emerce 100 is een unieke jaarlijkse uitgave van Emerce, gericht op het beoordelen van bedrijven in de e-business en marketingbranche. De beoordeling vindt plaats op de bovengenoemde categorieën. Allereerst kennen experts een score toe aan de bedrijven, vervolgens wordt een grote groep panelleden benaderd. Dit jaar hebben 1170 panelleden het onderzoek afgerond. De scores op de verschillende categorieën leiden tot een totaalscore op een schaal van 1 tot 7. Het hoogst genoteerde bedrijf in de categorie media & advertising (publishers) ontving 4 en een halve ster. Jobbird ontving 4 sterren en staat daarmee op een fraaie 17e plaats.

Jan-Peter Cruiming, President van Jobbird, geeft aan dat kwalitatieve content afgestemd op de doelgroep en persoonlijk contact via sociale media tot dit succes heeft geleid. Kwantiteit is in de huidige online omgeving niet meer voldoende om aan de top te blijven staan. Door actief bezig te zijn met de interesses van onze online gebruikers houden we onze gebruikers dichtbij en kunnen we ze zo goed mogelijk bedienen. Dit heeft als gevolg dat we meer verkeer terugzien in de resultaten van onze online omgeving.