Geplaatst door Pooling Partners

Joeri van Etten benoemd tot online marketeer bij Pooling Partners

Eck en Wiel, 16 februari 2018 – Joeri van Etten (25) is per 1 februari de nieuwe online marketeer bij Pooling Partners. De benoeming past bij de groei van de Europese marktleider in het poolen en produceren van houten pallets en kisten. Van Etten gaat als online marketeer bij Pooling Partners de organisatie internationaal nog meer op de kaart zetten via de online kanalen van het bedrijf. Dat wil hij doen door vanuit de organisatie meer verhalen te delen over klanten, nieuwe diensten en producten.

“De komst van Joeri bij Pooling Partners stemt ons blij. Zijn expertise op het gebied van online marketing is een waardevolle toevoeging voor ons marketingteam in het bijzonder en voor onze organisatie in bredere zin,” zegt Frans Colthoff, Manager Corporate Marketing & Communication bij Pooling Partners. “Met zijn kennis en enthousiasme is Joeri dé persoon voor onze ambitieuze groeistrategie in eigen land en daarbuiten. We zijn ervan overtuigd dat hij onze online communicatie snel naar een hoger niveau gaat tillen.”

Van Etten was de afgelopen drie jaar search engine marketing strategist bij Vergelijkgroep B.V. In deze functie was hij verantwoordelijk voor search engine optimization (SEO) en strategische zoekmachine marketing (search engine marketing). Dat deed hij met succes: Van Etten vergrootte de omzet en het bereik van de organisatie met de ontwikkeling en optimalisatie van diverse nieuwe websites en landingspagina’s.

Over Pooling Partners
Pooling Partners is marktleider in Europa op het gebied van geïntegreerde, full-service poolingdiensten en productie van houten pallets en kisten. Pooling Partners is een exponent van de circulaire economie. Het bedrijf stimuleert recuperatie, herstel en continu hergebruik van gestandaardiseerde pallets en boxen in efficiënte poolingsystemen. Pooling Partners ondersteunt ecologisch verantwoorde bosbouw en produceert en repareert per jaar meer dan 20 miljoen pallets en boxen van PEFC™ of FSC® gecertificeerd hout.

De onderneming heeft een jaaromzet van ruim 320 miljoen euro en meer dan 800 werknemers. Het hoofdkantoor is gevestigd in Eck en Wiel, Nederland. Meer informatie is te vinden op www.poolingpartners.com.