Industry Wire

Geplaatst door Urbanology

John Frieda kiest voor OMG/Urbanology

OMG/Urbanology
OMG/Urbanology is een interactive agency met de focus op social media. Het bereiken, maar vooral betrekken van de doelgroep bij het merk staat centraal. In plaats van zenden alleen, gelooft OMG/Urbanology sterk in interactie tussen merk en doelgroep, waardoor een (h)echte relatie ontstaat. OMG/Urbanology is onderdeel van de Online Marketing Group en werkt voor ondermeer Gottmer Uitgevers, Rimmel London, Universal Music, Discovery Channel en Spa Zuiver. www.urbanology.nl

John Frieda
Vanaf het begin heeft John Frieda’s team van celebrity-stylisten, the House of Experts, nieuwe productinitiatieven van het bedrijf gestimuleerd door steeds in te spelen op de nieuwste haartrends van beroemdheden. Als onderdeel van Kao Brands Company (Kao Brands Benelux voor de Nederlandse markt) zijn de wereldwijde technologie en onderzoeksmiddelen van John Frieda ongeëvenaard. Met zijn ondernemersgeest en wereldwijde invloed is John Frieda consequent de marktleider geweest op het gebied van innovatie en nieuwe producten. www.johnfrieda.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht