John Miller kiest internetondernemer Boris Veldhuijzen van Zanten als gezicht campagne

John Miller ontwerpt en produceert al 25 jaar lang shirts van superieure kwaliteit. In dit jubileumjaar introduceert het merk een nieuwe campagne: Inspired by John Miller. Eerste gezicht van de campagne is internetondernemer Boris Veldhuijzen van Zanten.
John Miller richt zich sinds 1989 op het hogere segment in de markt. Anno 2014 variëren de pasvormen van slim en tailored tot modern en regular fit. Als extra service is daar enkele jaren geleden het Personal Made shirt aan toegevoegd.
“Zonder verbeelding bestaat er geen vooruitgang,” vinden ze bij John Miller. Daarom besloot het merk om zowel die gedachte, als de kwaliteit van een John Miller-shirt, met de Inspired-campagne te illustreren.
In de eerste editie is internetondernemer Boris Veldhuijzen van Zanten geportretteerd in een sophisticated dressed look: een wit shirt met dubbele manchetten. Met zijn bedrijf The Next Web beheert Veldhuijzen van Zanten een van ’s werelds meest invloedrijke blogs op het gebied van digitale innovatie. ‘Anders denken’ is zijn drive die voortkomt uit de uitdagende gedachte om vorm te geven aan de wereld van morgen. De juiste man dus om de Inspired-campagne in te luiden.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.