Geplaatst door Hobnow

Jonge ondernemers maken online groepsreservering gemakkelijk

ENSCHEDE- Drie jonge studentondernemers hebben een nieuw online sociaal platform Hobnow gelanceerd. Een platform waarmee vrienden, familie en andere geïnteresseerden gezamenlijk online een groepsuitje kunnen reserveren. Met deze App wordt getoond wat er in de buurt te doen is op het gebied van activiteiten en horeca.

‘Hobnow’ is afgeleid van het Engelse woord ‘hobnob’, dit betekent op een vriendelijke basis tijd doorbrengen’. De naam past ook bij het imago dat Hobnow wil uitstralen. “Het is namelijk niet bedoeld als datingapplicatie, als er dates uit voortkomen is dat natuurlijk wel leuk”, aldus Quinten Lassay, marketing manager bij Hobnow.

Hobnow is de gratis App voor studenten, vrienden en familie die graag samen een activiteit willen doen. Het principe is eenvoudig. Je maakt een groep aan via social media of rechtstreeks in de app. Daarna vul je een activiteit in bij favoriete locaties zoals bowlingbaan, escape room, restaurant, poolcentrum en of café en de reservering gaat rechtstreeks naar het bedrijf.

Op deze manier is het eenvoudig om na een hapje en drankje een bowlingbaan te reserveren.

Er is gestart in 10 steden, om daarna de App in andere steden van Nederland verder uit te rollen.

Eigenaren van kleine en grote horeca en vrijetijdsactiviteiten kunnen hun bedrijf aanmelden. Bij geslaagde doorgaande reservering krijgt Hobnow een vergoeding van het bedrijf.