Jordy van Slooten versterkt Archetype Benelux als consultant

1 juni 2021, Amsterdam – Jordy van Slooten (27 jaar) is begin april in dienst getreden bij communicatie- en PR-bureau Archetype als fulltime PR-consultant. In zijn rol zal hij diverse klanten en teams ondersteunen waaronder Lenovo, Palo Alto Networks en Salesforce.
Jordy van Slooten is recent afgestudeerd aan de Hogeschool Utrecht en heeft een bachelor bedrijfscommunicatie op zak. In de laatste fase van zijn studie deed hij ervaring op in het communicatievak bij Serna Consult. Na een afsluitende scriptie bij Randstad Groep Nederland, kwam Archetype op zijn pad.
Bij het eerste contact was Van Slooten al enthousiast: “Ik zag de mogelijkheid om bij Archetype aan de slag te gaan direct als een fantastische kans. Strategisch nadenken over communicatie, een dynamisch werkveld, uitdagende klanten en werken als een team: een ideale omgeving om te starten als communicatieprofessional.
Dat Archetype ook nog eens internationaal bouwt aan “magnetic brands” is voor mij een kers op de taart. Ik heb enorm veel zin om mij verder te ontwikkelen bij deze mooie organisatie.”
“We zijn erg blij dat Jordy het Archetype-team komt versterken; dit betekent opnieuw uitbreiding voor ons kantoor in Amsterdam en past bij de sterke groeifase waarin we ons bevinden”, zegt Liesbeth Kramer, Managing Consultant bij Archetype. “Jordy gaat zich bezighouden met een mooi, gevarieerd klantenpakket. Wij zijn dan ook overtuigd dat hij zich breed ontwikkelt en uitgroeit tot een sterke PR-consultant.”
Over Archetype
Archetype is een internationaal communicatie- en PR-bureau dat ’s werelds grootste merken in de tech-industrie helpt bij het vergroten van hun merkbekendheid. Met 650 nieuwsgierige en creatieve medewerkers verspreid over 20 kantoren wereldwijd, werkt Archetype samen met merken die industrieën op zijn kop zetten om de sterkste “magnetic brands” ter wereld te bouwen via strategisch advies, creatieve oplossingen en ondersteuning op het gebied van communicatie, PR en digital.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.