Industry Wire

KamaSutrA experimenteert met interactief outdoor netwerk

Er is massaal op gereageerd. Voor de eerste keer is voor de promotie van de KamaSutrA beurs een interactieve buitenreclame campagne ingezet via het permanente interactieve netwerk van Clear Channel Hillenaar. ,,De respons daarop is overweldigend”, zegt beursmanager Dorien de Monyé.

Clear Channel Hillenaar is met onder meer Reclamemasten, Billboards, Schoolboards en Abri’s één van de drie grootste outdoor exploitanten van Nederland. Onlangs lanceerde de onderneming een permanent interactief netwerk op Abri’s. De panelen zijn voorzien van een interactieve tag die voorbijgangers kunnen scannen met hun smartphone. ,,Wij maken altijd gebruik van buitenreclame, maar deze vorm is ook voor ons nieuw”, verklaart De Monyé. ,,Het maakt campagnes interactief en dat past bij onze doelgroep.” Er zijn voor KamaSutrA in totaal 148 interactieve panelen ingezet, verspreid over heel Nederland. ,,De poster is hier speciaal voor ontworpen. Voorbijgangers scannen massaal de tag. Na het scannen komen de bezoekers op een speciale site terecht waarop de commercial van KamaSutrA te zien is. En ze kunnen zich direct inschrijven voor de nieuwsbrief en daarmee kans maken op een exclusief VIP arrangement. Door de inzet van deze ludieke actie groeit onze database aanzienlijk, wat ook het doel is van deze campagne.”

Over KamaSutrA

De KamaSutrA beurs is al jaren het best bezochte erotische lifestyle evenement van Nederland. De eerste editie vond plaats in 2000 in Utrecht, in de beginjaren werd langs verschillende steden gereisd. Omdat de schaal dusdanig groot werd is in 2006 besloten om daarmee te stoppen. Inmiddels vindt uitsluitend in Utrecht twee keer per jaar een beurs plaats in het complex van de Jaarbeurs. De eerstvolgende editie opent haar deuren van 31 januari t/m 2 februari.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht