Geplaatst door Keeping B.V.

Keeping geeft het MKB en zzp’ers meer mogelijkheden voor urenregistratie

Enschede, 23 september 2019 – Urenregistratie-app Keeping lanceert nieuwe mogelijkheden voor het MKB en zzp’ers. Vanaf nu kan direct gewerkte tijd worden bijgehouden vanuit populaire projectmanagementapps, waardoor gebruikers niet meer elke dag apart hun timesheet hoeven in te vullen. Daarnaast is dieper inzicht in de exacte opbrengst mogelijk door een diepe koppeling met het populairste boekhoudpakket voor zzp’ers en het kleinbedrijf.

De lancering van de nieuwe mogelijkheden valt samen met een prijsverlaging via de introductie van een Plus-abonnement. Vanaf deze maand is de applicatie met alle nieuwe functies te gebruiken voor € 5,40 p/g/p/m in plaats van het oude tarief van € 8,00 p/g/p/m. Keeping heeft altijd een gratis versie gehad voor zzp’ers, deze blijft behouden.

Gewerkte tijd bijhouden kan nu direct vanuit: Trello, Basecamp, Asana, Jira en GitHub. Ondersteuning voor meer projectmanagementapps ligt in het verschiet. Naast een toegevoegde Keeping-knop, is het ook mogelijk om direct in de projectmanagementapps inzicht te krijgen. In één oogopslag is te zien hoe lang reeds gewerkt is aan elke taken van een project.

Met nieuwe kalenderkoppelingen kunnen gebruikers gewerkte tijd terugzien in hun digitale kalender via Outlook, Google Calendar of Apple Agenda.

De opbrengst van gewerkte tijd kunnen gebruikers nu exact terughalen in een rapportage door nieuwe boekhoudkoppelingen. Er wordt begonnen met Moneybird. Gebruikers koppelen facturen uit dit programma nu eenvoudig aan gewerkte tijd in Keeping. Door een veelzijdige aanpak zijn zelfs ingewikkelde rekeningen precies te koppelen. Hierdoor is exact financieel inzicht binnen handbereik voor zzp’ers en het MKB.

Tot slot presenteert Keeping de gehele applicatie, inclusief alle nieuwe mogelijkheden op een compleet vernieuwde website. Deze is te bekijken op: https://keeping.nl.

Over Keeping
Keeping is een softwareapplicatie voor moeiteloze urenregistratie. Keeping helpt ruim 18.000 ondernemers en zzp’ers in Nederland en België met het voeren van hun urenadministratie. Gebruikers van Keeping krijgen door de uitgebreide rapportagemogelijkheden inzicht in de tijdsbesteding van iedereen in hun team. Integraties met projectmanagementapplicaties en boekhoudpakketten maken het mogelijk dit inzicht verder te verdiepen. Keeping is ontwikkeld met veel aandacht voor de gebruiker, om zo het invoeren van de tijdbesteding snel en prettig te maken. Een fijne interface en mobiele apps zorgen ervoor dat gebruikers Keeping gemiddeld met een 9.1 beoordelen.

Keeping is opgezet en ontwikkeld door Label305, een softwareproductontwikkelingsbureau uit Enschede en Amsterdam. Keeping kwam voort uit frustraties met de toen aangeboden urenregistratie-apps. Label305 ging zelf aan de slag om een softwareapplicatie te maken die meer inzicht geeft en gebruiksvriendelijker is voor zowel teams als zelfstandigen.

Naast de ontwikkeling van Keeping, houdt Label305 zich bezig met het ondersteunen en adviseren van startups en grote bedrijven. Label305-ingenieurs ontwierpen en ontwikkelden de applicaties van de volgende Nederlandse startups: TaXapi, Fairlingo, Autosociaal, Trecxs, Travelia, 360SportsIntelligence en Continuous Learning. De experts van Label305 spelen tevens een belangrijke rol bij de software voor producten van: Nedap, VETH, itslearning, WaterRower, Sunway, NoHRD en RP3 Dynamic.