Industry Wire

Geplaatst door Wuzzon

Kijkshop kiest Wuzzon voor App Marketing

Om extra downloads te genereren voor de nieuwe Kijk Bij Mij-app, kiest Kijkshop voor een exclusieve samenwerking met mobile performance marketing bureau Wuzzon.

Onlangs lanceerde Kijkshop Kijk Bij Mij. Dat is een sociaal platform waarbij consumenten elkaar door live video kunnen adviseren over hun aankoop. De app is gratis te downloaden, voor zowel Android als iOS. “Wuzzon beschikt over de juiste sources die voldoende traffic kunnen leveren om installs voor apps als deze te kunnen realiseren”, vertelt mede-oprichter Louise Verschuren. “Daarbij staat de kwaliteit van de downloads hoog in het vaandel. Door de integratie met het mobiele attributieplatform, gekoppeld aan ons eigen trackingsysteem, is het voor ons mogelijk om diverse events te meten. Daardoor zijn wij in staat om ook te sturen op zogenaamde ‘post install events’, zoals registraties en aankopen en daarmee echte ROI voor Kijkshop te leveren.”

Performance based

Om de aantallen snel te behalen, draagt Wuzzon er zorg voor dat de app binnen een week live staat bij de aangesloten bronnen van met name in-app verkeer. Ook Evert Millenaar, online marketeer, spreekt namens Kijkshop zijn volste vertrouwen uit: “Wuzzon biedt ons de mogelijkheid om performance based af te rekenen op basis van Cost Per Install. Hierbij rekenen wij dus enkel af op daadwerkelijk behaalde installs.”

Kortingsmaand

Gedurende deze decembermaand profiteren consumenten in de app van 15 procent korting op hun aankopen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht