Kleertjes.com viert 10-jarig bestaan

Kleertjes.com bestaat 10 jaar. De online winkel voor merkkleding en – schoenen voor baby’s, kinderen en aanstaande moeders werd 10 jaar geleden vanaf een zolderkamer opgericht door Claudia Willemsen. Om dit te vieren worden klanten de komende weken getrakteerd op leuke jubileumacties waarbij de nadruk ligt op ‘quality time’ met je gezin. Kleertjes.com draagt graag bij aan een harmonieus gezinsleven door klanten onder andere te verrassen met leuke familie-uitjes. De online winkel biedt moeders met een drukke agenda het gemak van online shoppen in een inspirerende omgeving met eigenzinnige en stoere collecties van topmerken. Zo blijft er meer tijd over voor het belangrijkste in het leven: genieten met elkaar.

Kleertjes.com is al 10 jaar lang de grootste online winkel met alle topmerken kindermode en -schoenen voor kids van 0 tot 16 jaar. Aanstaande mama’s vinden bij kleertjes.com de mooiste positiemode en lifestyle accessoires. Voor haar 10-jarig jubileum heeft kleertjes.com de handen ineen geslagen met een groot aantal modemerken en andere joint promotion partners. Zo zijn er outfits te winnen van onder andere Moodstreet, Björn Borg, Love2Wait en Queen Mum. En zijn er leuke acties met onder meer de modemerken Mim-pi, Develab, Gsus, Gaastra , McGregor en Supertrash. Verder worden er in samenwerking met Roompot vakantiecheques weggegeven en trakteert kleertjes.com zelf op prijzenpakketten en shoptegoed tot wel 1000 euro.

Claudia Willemsen, founding mother van kleertjes.com, ziet de toekomst zonnig tegemoet: “Wij werken elke dag aan het verbeteren van onze website, we kijken kritisch naar ons assortiment en zorgen ervoor dat de service naar de klant altijd optimaal is. Ook in deze moeilijke tijd zien wij kansen om het online marktleiderschap in Baby & Kind segment verder uit te bouwen en onze marktpositie als de grootste en de leukste online kindermodewinkel te verstevigen. Het komend jaar zal dan ook in het teken staan van vernieuwing. Er wordt hard gewerkt aan de website, waardoor klanten straks nog makkelijker hun favoriete items kunnen shoppen en ook willen we de moeders meer inspiratie bieden. Fashion voor kids moet gemak & fun zijn!”

Kleertjes.com in de media
Vanaf dinsdag 25 september is kleertjes.com twee weken lang te horen op Sky Radio met een radiocommercial. Het is voor het eerst dat de online marktleider in baby- en kindermode op landelijke radio is. In dezelfde periode (week 39 en 41) zijn op verschillende plaatsen in de Randstad opvallende abri’s van kleertjes.com te zien. Ook verschijnt begin oktober voor de 3e keer het kleertjes.com magazine in een oplage van 200.000.