Industry Wire

Geplaatst door KOKORO Amsterdam

KOKORO Amsterdam ontwikkelt merkcampagne voor CheapTickets.nl en CheapTickets.be

Eerder dit jaar koos het internationale travel bedrijf Travix ervoor om in zee te gaan met heartvertising bureau KOKORO Amsterdam. Het eerste werk dat deze week te zien zal zijn, is de geïntegreerde merkcampagne voor de Nederlandse én Belgische markt: ‘Je ticket naar…’

De merkcampagne ‘Je ticket naar… ‘ is gebaseerd op verhalen achter de tickets. Want CheapTickets weet als geen ander dat er achter elke ticket een uniek verhaal schuilt. Of dat nu eindelijk dat weekendje samen weg is zonder de kids. Of dat werkbezoek waarbij je stiekem ook tijd hebt voor een frisse duik. Elk verhaal is uniek!

Door in te zoomen op verschillende persoonlijke redenen om te vliegen, geeft CheapTickets vliegen meer betekenis. En CheapTickets maakt het mogelijk voor iedereen om hun eigen reis te gaan maken en om hun eigen verhaal te gaan schrijven.

De campagne zal de komende tijd te zien zijn op tv en online in Nederland en Belgie.

CheapTickets is een van oorsprong Nederlands merk en onderdeel van het internationale travel bedrijf Travix dat actief is in 39 landen en wereldwijd meer dan 3,5 miljoen passagiers per jaar vervoert.

KOKORO Amsterdam werd in 2013 opgericht en creëert ideeën die het hart van mensen raken. Oftewel: heartvertising. KOKORO Amsterdam helpt klanten te groeien, door middel van creativiteit. Vandaag de dag werkt KOKORO Amsterdam voor: Simyo, Oxxio, Trouw, De Persgroep, Fruittella, NLZIET, Gemeente Den Haag, Payconiq, Wildlands, Dirk van den Broek, Semmie en Travix.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht