Geplaatst door Kwettr

Kwettr maakt na #paywithatweet nu ook betalen met Instagram mogelijk

Kwettr, initiatief een initiatief van platenmaatschappij Black Hole Recordings, maakt en verhuurt online pop up stores, waar mensen kunnen betalen met een tweet. Vanaf nu is het ook mogelijk om te betalen met Instagram.

Hoe werkt het?

In de online pop up stores kopen klanten producten en betalen met een tweet of met instagram. Kopen met Twitter kan door het versturen van een tweet. Kopen met Instagram kan door het volgen van de artist op Instagram. Voordeel voor de klant is dat hij geen account moet aanmaken of met een creditcard moet betalen. En het levert bedrijven naast nieuwe volgers op Twitter en Instagram ook waardevolle informatie over de klant op. Kwettr monitort de pop up store gedurende de verhuurperiode en verzorgt eventuele Twitter advertentiecampagnes.

Kwettr succesvol

“Vorig jaar zijn we met het idee gekomen voor een online pop up store waarin we muziek verkochten in ruil voor een tweet. En met succes. We hebben al veel online pop up stores verhuurd. En tijdens Midem, de internationale muziekbeurs, waren we finalist in de marketing wedstrijd, aldus Bas Kruijssen, new media en marketing manager van Black Hole Recordings en bedenker van Kwettr. ‘We zijn altijd op zoek naar nieuwe manieren om meer mensen te bereiken. En onze klanten bevinden zich veel op social media. Instagram is onder onze doelgroep het snelst groeiende medium. Voor ons de belangrijkste reden om nu ook pay with Instagram te introduceren.’

De digitale pop up stores worden verhuurd voor een bepaalde periode of totdat de voorraad producten op is. Dat kan variëren van vier weken tot drie maanden of zelfs een half jaar. De prijs is afhankelijk van de huurperiode. Een advertentiecampagne op Twitter zorgt voor bekendheid voor de pop up store en een toename van het aantal Twitter volgers. Online pop up stores zijn interessant voor alle bedrijven die via Twitter of Instagram een klantengroei willen bereiken.

Ga voor meer informatie naar www.kwettr.com of mail naar info@kwettr.com.