Industry Wire

Geplaatst door Being There

Lara Molendijk van Business Openers naar Being There

Being There heeft het strategieteam verbreed met Lara Molendijk, die hiervoor als Brand Strategy Consultant bij Business Openers werkte. Met Lara versterkt Being There haar nieuwe bureaupropositie, die van ‘The Inside/Outside Creative Agency’.

“In een steeds transparantere wereld is een merk dat de buitenwereld te zien krijgt, als het goed is een verlengde van het merk zoals het binnen de organisatie leeft. Die koppeling, dat is waar we ons voor steeds meer klanten op richten. Internal branding afgestemd op het bekende externe merkdenken. We willen onze business op dit vlak verdubbelen. Het afgelopen jaar hebben we al een eerste stap gezet met een aantal projecten voor o.a. ABN AMRO, Heineken Int. (Empower), Eneco en Levi9. Lara gaat samen met ons die groei-ambities verder vormgeven.” (Olivier Koning ‒ MD Being There)

(Lara Molendijk ‒ Strateeg Being There): “Zes jaar geleden werkte ik bij Trouw Amsterdam (de club) en zag daar medewerkers en bezoekers met tattoos, truien en tassen van Trouw rondlopen. Toen werd me duidelijk wat de verbindende merkkracht is tussen binnen en buiten. Als consultant heb je de rol van adviseur en ben je niet altijd betrokken bij de creatieve activatie van een strategie of merk. En dat is wel een hele belangrijke stap. Creativiteit maakt uiteindelijk het verschil. Bij Being There valt dit samen. Being There heeft de kennis en expertise in huis om strategisch partner te zijn voor klanten en samen de creatieve vertaling te kunnen maken naar de praktijk op een manier die echt onderscheidend is.”

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht