Geplaatst door Lebara

Lebara verhoogt internetsnelheid

Telecomaanbieder Lebara heeft de 4G internetsnelheid verhoogd. De nieuwe downloadsnelheid is nu maximaal 75 Mbps in plaats van 25 Mbps. Met het aanpassen van de downloadsnelheid ontvangen klanten nu dus drie keer sneller internet. Uploaden gaat ook een stuk sneller: van 10 Mbps naar maximaal 25 Mbps.

De snelheidsverhoging is van toepassing op alle Sim Only abonnementen die voor 1 juni 2020 zijn afgesloten. Klanten die na deze periode een abonnement bij Lebara hebben afgesloten, maakten al automatisch gebruik van deze hogere snelheid. Met de aanpassing zorgt de telecomprovider ervoor dat alle klanten gebruikmaken van dezelfde downloadsnelheid van 75Mbps. Zo kan iedereen vanaf nu dus een stuk sneller streamen, videobellen en downloaden met Sim Only van Lebara.

Begin oktober werd ook al een prijsverlaging aangekondigd voor klanten met een maandelijks opzegbaar abonnement en/of de optie om onbeperkt te kunnen bellen.* Daar komt nu de verhoogde snelheid bij. Klanten hoeven zelf geen actie te ondernemen, zij kunnen per vandaag profiteren van de hoge snelheid.

Eelco Gijze, Marketing & Sales Director van Lebara: “Met onze Sim Only abonnementen richten we ons op mensen die kiezen voor voordelig én flexibel zonder concessies te willen doen aan kwaliteit. Snel internet is voor onze klanten steeds belangrijker, dus zorgen we ervoor dat ons product goed aansluit op de behoeften van onze klanten. We bewijzen graag waar we voor staan!”

* Lebara klanten met een maandelijks opzegbaar abonnement betalen sinds 5 oktober 2020 geen 2 maar 1 euro voor deze extra flexibiliteit. Ook is de optie om onbeperkt te kunnen bellen met hetzelfde bedrag naar beneden gegaan. De prijsverlaging is van toepassing op de abonnementen die op 2 juni 2020 werden geïntroduceerd en geldt ook voor bestaande klanten die deze opties reeds hadden geactiveerd.