Industry Wire

Geplaatst door LVTPR

LEGO kiest LVTPR als bureau voor PR- en communicatieactiviteiten

Bunnik, 27 juni 2019 – LVTPR voegt LEGO toe aan zijn klantenportfolio. Het bedrijf schakelt LVTPR in voor zijn PR- en communicatieactiviteiten in de Benelux. In het eerste half jaar ligt de nadruk van de werkzaamheden op een productintroductie en LEGO World in de Jaarbeurs in Utrecht. Het concept dat LVTPR presenteerde voor de productintroductie, vond LEGO excelleren op het gebied van creativiteit, haalbaarheid en uitvoerbaarheid. In combinatie met het grote enthousiasme van het samengestelde Benelux-team gaf dit voor LEGO de doorslag om voor LVTPR te kiezen.

Bovendien werkt LVTPR als ervaren Benelux-bureau al voor klanten met de doelgroep ouders en kinderen, zoals Nintendo en iCandy. En kan met verschillende vestigingen in Nederland en België alle PR- en communicatieactiviteiten lokaal uitvoeren. Daarnaast heeft LVTPR als onderdeel van de LVT Group alle expertise in huis om deze klant breed te ondersteunen, van strategie- en conceptontwikkeling tot complete uitvoering en opvolging. Dit is van belang omdat LVTPR LEGO gaat ondersteunen bij uiteenlopende communicatievraagstukken voor product- en merkbeleving, van winkelactivaties tot aan samenwerkingen met influencers.

Heidi Verheyen, Marketing Director Benelux bij LEGO: “Met LVTPR als bureau hebben we een goede partner binnengehaald, die groot durft te denken en tegelijkertijd heel realistisch is in haalbaarheid. Ook is het team spot-on als het gaat om het vasthouden en laten terugkomen van onze brand values. Daarbij maakt de brede inzetbaarheid van alle in-house expertises in zowel Nederland als België LVTPR een professionele verlenging van ons eigen marketingafdeling.”

Charly Lammers van Toorenburg, CEO  LVTPR: “We zijn trots dat we deze grote naam mogen toevoegen aan ons klantenportfolio. Als onderdeel van de LVT Group hebben we in de Benelux inmiddels ruim tachtig gepassioneerde communicatieprofessionals tot onze beschikking, van PR-consultants tot contentmarketeers, designers en eventmanagers. Dat betekent dat we snel kunnen opschalen en elke klant optimaal kunnen ondersteunen in de gehele communicatiestrategie en -uitvoering. Dat is een van de redenen waarom veel klanten voor LVTPR kiezen. We kijken uit naar een succesvolle samenwerking met LEGO.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht