livewall onthult nieuwe merkidentiteit en positionering

TILBURG – 23 JULI 2025 – livewall, het creatieve digitale bureau dat veertien jaar geleden door Frits Mahovic en Eelco van de Wiel in Tilburg werd opgericht, kondigt met trots een complete rebranding aan. Bij livewall werken zo’n 100 denkers en makers in de creatieve en technische industrie. Samen bouwen zij aan het creëren van impactvolle brand-experiences.
Vergeten marketing in een wereld vol ruis
De marketingwereld ondergaat de grootste transitie ooit: van een focus op zenden en bereik naar een diepere behoefte aan betekenisvolle interactie. Dit komt doordat consumenten, overspoeld door informatie, steeds selectiever zijn in wat ze toelaten. Bovendien bepalen ze volledig zelf welke boodschap ze in hun leven willen en welke niet. Ondanks deze toegenomen controle en informatie-overload, opereren veel merken nog te binair: branding óf performance. De realiteit is echter dat in deze wereld de combinatie van beide de drijvende kracht is. Precies op dit snijvlak ligt ons werk.
Return to focus
livewall helpt toonaangevende merken zoals Heineken, Coca-Cola en Rituals groeien door experiences te creëren die interactie opleveren en die aandacht omzetten in een blijvende herinnering. Dit doen we via experiences zoals branded games, loyalty programs, community platforms, interactieve campagnes en live experiences. Deze zorgen voor een actieve, emotionele herinnering die direct leidt tot merkherkenning en loyaliteit.
Over livewall
livewall is een toonaangevend creatief digitaal bureau, gevestigd in Tilburg. We zijn een collectief van full-funnel strategen, experience designers en developers, die als één team de toekomst van digitale brand engagement vormgeven. Ons werk leeft op het snijvlak van brand en performance: we bouwen digitale experiences die het merkimago versterken en tegelijkertijd meetbare resultaten opleveren, zoals awareness, leads, Customer Lifetime Value (CLV) en loyaliteit.
Opgericht in 2011 door Frits Mahovic en Eelco van de Wiel, helpt livewall merken zich te onderscheiden in een steeds complexer wordende digitale wereld door middel van memorabele interacties.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.