Geplaatst door Leasefietsshop

Louwman Group introduceert met Leasefietsshop.nl

Louwman Group introduceert met Leasefietsshop.nl de eerste webshop voor e-bikes van de zaak. Het nieuwe online platform ontzorgt zzp’ers en medewerkers van kleine en grote bedrijven volledig als het gaat om de lease van een elektrische fiets. Op de site vindt en configureert de klant de ideale leasefiets. De fiets wordt thuis of op het werk rijklaar afgeleverd. Ook onderhoud en reparatie vinden plaats op een locatie naar keuze. Daarnaast is e-bike lease ook nog eens (fiscaal) voordelig.

Met Leasefietsshop versterkt Louwman Group haar positie als complete mobiliteitsaanbieder. Met moderne e-bikes en speed-pedelecs zijn ook langere afstanden snel op de fiets af te leggen waardoor ze ook voor woon-werkverkeer zijn uitgegroeid tot een alternatief voor de auto en het OV. De overheid wil dit stimuleren en heeft een speciale forfaitaire regeling in het leven geroepen: voor elektrische fietsen van de zaak geldt een bijtelling voor privégebruik van slechts 7%. Vergeleken met een privé-aanschaf levert dit een voordeel tot wel 80% op.

Het voordeel van zorgeloos rijplezier
Een e-bike van de zaak via Leasefietsshop is voor iedereen voordelig. Zo is er al een elektrische fiets van de zaak vanaf € 54,- (excl. BTW) per maand met een maandelijkse bijtelling van slechts circa € 4,-* voor privégebruik. Daarbij staat lease via Leasefietsshop voor volstrekt zorgeloos rijplezier: onderhoud, verzekeringen, eventuele reparaties en pechhulp zijn bij het maandbedrag inbegrepen. Daarvoor hoeft de klant niet naar de traditionele fietsenmaker: de medewerkers van Leasefietsshop komen gewoon langs. Zo kan onderhoud bijvoorbeeld plaatsvinden op het moment dat de gebruiker van de fiets aan het werk is – heel efficiënt.

Zo werkt Leasefietsshop.nl
Voor zzp’ers en kleine ondernemers is het bestellen van een leasefiets bij Leasefietsshop net zo eenvoudig als het online kopen van een paar schoenen: snel na het plaatsen van de bestelling in de webshop wordt de naar eigen smaak samengestelde fiets rijklaar afgeleverd op het adres dat de gebruiker aangeeft.
Voor grote(re) bedrijven opent registratie op Leasefietsshop.nl een wereld aan mogelijkheden. Direct na registratie kunnen werknemers op de site hun ideale e-bike selecteren. Daarbij is er keuze uit gerenommeerde merken als Batavus, Gazelle, KOGA en Stromer. Op de site is de gewenste elektrische fiets naar eigen wens samen te stellen en is de looptijd (24, 36 of 48 maanden) te selecteren. Na het doorlopen van deze stappen is de bestelling direct te plaatsen. Ook hier geldt dat de gekozen fiets thuis of op het werk 100% rijklaar wordt geleverd.
Dat neemt niet weg dat er een tussenstap mogelijk is: er zijn 9 winkels in Nederland waar klanten live kennis kunnen maken met de e-bike van hun keuze. En voor mobiliteitsmanagers van grotere bedrijven is de online omgeving van Leasfietsshop.nl dé tool voor efficiënt en optimaal fietsenparkbeheer.

*afhankelijk van belastingschijf & loonheffingskortingen