Geplaatst door Lush

Lush introduceert audiovisuele badervaring met de Lush Bath Bot

Het campagne- en actievoerend cosmeticamerk Lush is de uitvinder van de originele Bath Bomb. In 1989 bracht het merk de eerste Bath Bombs op de markt waardoor de ervaring van in bad gaan een upgrade kreeg. Nu, anno 2023 lanceert Lush hun eerste techproduct: de Bath Bot, een unieke hardware bath bomb met bijbehorende Lush-app die technologie gebruikt voor een bijzondere licht-, geluids- en kleurervaring die je zintuigen prikkelen in bad.

De Bath Bot van Lush heeft een prachtig design, met dezelfde grootte en vorm van de iconische bath bombs van Lush. Het nieuwe product heeft een opvallende, koepelvormige convex speaker voor 180-graden geluid en fullspectrum LED-verlichting. Omring jezelf met audiobubbels en kleuren in het water (digital lavender, iced out pink, luscious red, emerald green, tranquil blue, sundial en verdigris) voor totale ontspanning en inspiratie.

De Bath Bot kan via bluetooth gekoppeld worden aan de Lush-app, die toegang geeft tot de Lush Bathe functie. In bad gaan wordt nog leuker en nog meer ontspannen met de afspeellijsten op Lush Bathe en geleide meditaties, functies binnen de Lush-app. Creëer met Bathe je eigen mood in de badkamer: kies je favoriete bath bomb en maak een ​​unieke afspeellijst die erbij past, selecteer een van de audiovisuele ervaringen en geef je over aan The Lush Sound Bath (Lush’ eigen podcast met host Aja Monet). Voor een extra badervaring kies je de afspeellijst met muziek van Lush Spa: leun achterover en geniet van een reeks muzikale suites geïnspireerd op rustgevende volksmuziek en het ontspannende getjilp van vogels. Deze nummers zijn speciaal samengesteld voor de Lush Spa-behandelingen. Met de Lush Spa-afspeellijst breng je Lush Spa naar je eigen badkamer.

Samen met het wereldwijde muziekplatform Majestic Casual heeft Lush met zorg geluiden geselecteerd die je meenemen op een reis die van binnenuit begint. Deze verzameling is een mix van zachte melodieën, verkwikkende ritmes en etherische vocalen die je naar een plek van innerlijke rust en balans brengen. Prachtige geluiden, trillingen van onze favoriete artiesten in een meeslepende, audiovisuele badervaring.

Lush’ Bath Bot is speels, creatief en baanbrekend. Het laat zien hoe technologie je dagelijkse routine kan verbeteren. In de loop van vijf jaar werd Lush Bath Bot uitgevonden, ontwikkeld en geproduceerd door de interne Tech & Digital-teams van Lush in het Verenigd Koninkrijk. Via Bluetooth zorgt Bath Bot samen met Lush Bathe en een van de verse, handgemaakte bruisballen van Lush voor een zeer persoonlijke ervaring die je zintuigen stimuleert.

Digitale ethiek is een belangrijke kern van het bedrijf. Lush Cosmetics wil benadrukken hoe technologie kan helpen de wereld ‘lusher’ te maken – deze nieuwe innovaties laten zien hoe technologie voor persoonlijke en opbeurende ervaringen kunnen zorgen.

“Bij Lush geloven we in het maken van bijzondere, handgemaakte producten. Diezelfde instelling vind je terug in ons eerste techproduct: Bath Bot. Met Bath Bot en de Lush-app willen we technologie ten goede gebruiken, voor unieke ervaringen die je zintuigen prikkelen. In tegenstelling tot kunstmatige bots die manipuleren of frustreren is Bath Bot sympathiek en eerlijk.”
Jack Constantine, Chief Digital Officer bij Lush

Lush App-gebruikers kunnen zich vanaf heden aanmelden voor de Bath Bot-wachtlijst. Bestellingen worden tijdens de feestdagen eind 2023 verstuurd. Download de Lush-app voor Android en iOS.

Lush is een campagne- en actievoerend cosmeticamerk dat een divers aanbod dierproefvrije producten ontwikkelt: van badproducten, home fragrancelichaam- en gezichtsverzorging tot make-up. Altijd gemaakt met verse ingrediënten. Bovendien is 65% van de collectie verpakkingsvrij! Lush streeft ernaar dat alle ingrediënten die in de producten worden verwerkt op regeneratieve wijze worden verbouwd. De missie van het merk is dan ook: “leaving the world lusher than we found it“. Lush doet dit op een transparante, integere en inclusieve manier. Nieuwsgierig wat Lush allemaal doet? Bekijk deze video eens.