Geplaatst door Swiss Sense

Luxebedden.nl gaat over naar Swiss Sense

Uden, 3 februari 2020 – De directie van Swiss Sense Holding gaat dochtermaatschappij Luxebedden.nl geheel integreren in Swiss Sense. Alle medewerkers gaan daarbij mee over naar het snel groeiende Swiss Sense. Ze heeft dat vanmiddag bekend gemaakt tijdens interne bijeenkomsten voor medewerkers.

De integratie betekent dat de activiteiten van Luxebedden.nl worden beëindigd en het marktaandeel van het succesvolle merk Swiss Sense verder kan worden vergroot. De gewijzigde koers sluit nauw aan op de ambitieuze groeidoelstellingen van Swiss Sense in binnen- en buitenland. Alle collega’s van Luxebedden.nl krijgen binnen Swiss Sense een gelijke of passende functie en zijn er meer dan welkom om de groei mogelijk te maken.

De klanten van Luxebedden.nl kunnen rekenen op een uitstekende dienstverlening van Swiss Sense na beëindiging van de activiteiten, die naar verwachting voor de zomer voltooid zal zijn. Alle verplichtingen jegens leveranciers en eigenaren van winkelpanden worden nagekomen. Swiss Sense hecht er veel waarde aan dat de goede relatie met hen wordt voortgezet.

—– Einde bericht —–

Over Swiss Sense

Swiss Sense zet zich in voor een goede nachtrust voor iedereen. Dat doet Swiss Sense met een breed assortiment aan producten waaronder boxsprings, bedden, matrassen, beddengoed en accessoires voor de slaapkamer. Het familiebedrijf is in 2006 in Uden opgericht door de Nederlandse familie Diks, een beddenmakersfamilie met meer dan 100 jaar ervaring, en garandeert kwaliteit en vakmanschap. Swiss Sense heeft bijna 100 eigen winkels in Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk, en een webshop. Kijk voor meer informatie op www.SwissSense.nl of volg Swiss Sense op FacebookInstagram, LinkedIn of Pinterest.

Contact