Geplaatst door usoft

Maarten Witvliet nieuwe Sales Executive bij USoft

Witvliet heeft de afgelopen jaren een grote staat van dienst opgebouwd op het gebied van sales- en accountmanagement in de grootzakelijke markt. Tot voor kort was hij werkzaam bij printerdienstverlener Océ. Daarvoor werkte Witvliet voor de Stam Groep, totaalpartner in mobiliteit, en bij Vanenburg Group, de investeringsmaatschappij van Jan Baan.
Witvliet is duidelijk over zijn ambities: ‘We gaan klanten laten zien dat USoft kwalitatieve producten in huis heeft om complexe data in een organisatie toegankelijk te maken. Veel organisaties worden beïnvloed door hun omgeving en kunnen daar dikwijls niet tijdig en kostenefficiënt op reageren. Hierdoor verschuift de aandacht van de core business naar het aanpassen en wijzigen van geautomatiseerde processen. USoft plaatst de werkwijze en het vakjargon van een organisatie voorop, in plaats van vanuit de automatisering de route te bepalen. Hierdoor kunnen wijzigingen eenvoudig worden doorgevoerd en zijn organisaties in staat tijdig in te spelen op ontwikkelingen in de markt.’
Witvliet voelt zich al helemaal thuis bij USoft: ‘Wat mij vooral opvalt, is dat de mensen van USoft echt in oplossingen denken. Iedereen streeft ernaar om de behoeften van klanten om te zetten in concrete oplossingen, producten en diensten. Juist deze instelling in combinatie met de hoogwaardige producten van USoft sterkt mij in de overtuiging dat er een enorm potentieel is om de komende jaren een mooie groeicurve te realiseren.’