Mad. Avenue & Orangina lanceren internationale campagne: Upgrade your taste

Mad. Avenue heeft voor het merk Orangina een internationaal communicatie- en activatieplatform ontwikkeld om kwalitatief afstand te nemen van andere frisdranken: Upgrade Your Taste. De unieke ingrediënten en prikkelende multisensoriële werking van de combinatie ervan vormen de basis van het ‘meer dan een softdrink’ concept.
“We hebben in deze campagne – gezien de positie van het merk in de landen waar de campagne gaat lopen – de nadruk gelegd op de hoge kwaliteit van de ingrediënten en de beleving die het biedt. Mede dankzij de specialiteiten van regisseur Niels La Croix (ondersteund door het vakmanschap van Chuck studios) hebben we dat rijke gevoel in alle lagen van de campagne inspirerend neer kunnen zetten” Aldus Gert van der Kaay (Creative director Mad. Avenue)
Orangina is een merk van Schweppes International Limited, onderdeel van Suntory Beverage & Food Europe. De internationale campagne wordt uitgerold in verschillende landen waar Orangina op de markt is: Polen, Zwitserland, Duitsland, Oostenrijk, de Balkan regio, Marokko, Tunesië, Ivoorkust, Kameroen, Gabon en de Franse overzeese gebieden. De uitingen worden ingezet in online video, social, outdoor en instore.
Bekijk hier de online video van de nieuwe campagne ‘Upgrade Your Taste’.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.