Industry Wire

Geplaatst door Comarch

Marcommit versterkt team met digital marketeer Arlette Kal

Baarn Marcommit, PR- en contentmarketingbureau gespecialiseerd in B2B IT, tech en HR, versterkt het team met Arlette Kal (32). Arlette is per 1 juli 2020 begonnen als digital marketeer en online adviseur. Haar ervaring op het gebied van social advertising en search engine advertising zet ze in voor IT-klanten als Deloitte, Usoft, Conclusion en Telindus.
Arlette heeft verschillende marketingcommunicatiefuncties vervuld, zowel aan bureauzijde als klantzijde. Bij Dept Agency was Arlette onder meer verantwoordelijk voor social advertising-strategieën en campagnes voor bijvoorbeeld Rabobank, Schiphol en Arla Foods. Bij Vandebron bekleedde ze de functie van business developer, waar ze verantwoordelijk was voor het realiseren van new business.
Arlette over haar nieuwe functie: “Ik heb heel erg veel zin om aan de slag te gaan. Marcommit is een energiek bureau met veel enthousiaste mensen. In mijn vorige functies heb ik veel ervaring opgedaan waar ik de klanten van Marcommit mee vooruit kan helpen. Ik kijk ernaar uit om de online marketing naar het volgende niveau te tillen en om klanten zowel strategisch als operationeel te helpen met het maximale resultaat op online vlak te behalen. ”
Marianne van Barneveld, oprichter van Marcommit: “Arlette is een kei in digital marketing en heeft al veel ervaring opgedaan voor grote namen. Haar expertise is een waardevolle toevoeging aan ons bureau en biedt onze klanten nog meer mogelijkheden voor integrale PR- en marketingcampagnes.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht