Marketeers vergroten klantinzicht en top-line groei met Campagne Management oplossing

Customer Interaction Manager wordt door marketingafdelingen van toonaangevende internationale brands gebruikt om klantgegevens te analyseren, doelgroepen te segmenteren, en met behulp van triggers, real-time meetbare klantbetrokkenheid te realiseren via een multi-channel dialoog over online en offline kanalen. De resultaten kunnen continu worden verbeterd door marketeers in staat te stellen betere besluiten te nemen op basis van bekend of voorspeld klantgedrag.
Als essentieel onderdeel van Teradata eCircle’s Integrated Marketing Cloud vormt Customer Interaction Manager 7 een centrale informatiebron voor data-gedreven marketeers die dankzij klantinzicht top-line groei bereiken. Relevant inzicht kan organisatie-breed worden gedeeld via de nieuwe cloud oplossing, die overal en altijd beschikbaar is. De analyse- en rapportagemogelijkheid zorgt voor enorme marketing flexibiliteit – van strategie tot en met implementatie.
Klanten rapporteerden bij het gebruik van Customer Interaction Manager:
· 50% grotere klantwinst
· 20% grotere klantconversie
· 35% verbeterde campagneresultaten
Open Data Access, Voorspelbare Analyses en Visualisatie
Gebruikers van Customer Interaction Manager kunnen met open datatoegang vanuit iedere plek klantgedrag en voorkeuren beter begrijpen en weten zo welke kanalen of methoden zij het beste toe kunnen passen voor de meest persoonlijke communicatie. Deze intelligentie geeft de marketeer inzicht in wie, wanneer, hoe en met wat te contacteren, zodat campagneresultaten verbeteren. Bovendien kunnen die resultaten real-time gezien, begrepen en gerapporteerd worden via de data visualisatie opties van Customer Interaction Manager.
Customer Interaction Manager levert het meest uitgebreide, geïntegreerd en flexibele campagne management aanbod dat in de markt beschikbaar is, met vele nieuwe mogelijkheden die de campagne performance verbeteren, zoals:
· Open Access tot ‘data anywhere’ via meerdere databases (zoals Teradata, Oracle, SQL Server) en vanuit diverse databronnen (zoals web, social, lijsten of call center data), zodat marketeers meer weten en meer kunnen doen om hun klanten aan zich te binden
· Embedded Predictive Analytics
· Expanded Data Visualisatie voor snellere interpretatie en rapportage van visueel inzicht
· Mobile-Enabled Dashboards voor de marketeer die onderweg is
· Integrated Digital Messaging & Gepersonaliseerde Landing Pages om marketeers te helpen meer relevante klantaanbiedingen te doen, en
· Verbeterde Real-Time Integration Manager (RTIM) inclusief integratie met website tagging oplossingen van derde partijen.
“Customer Interaction Manager is het ideale platform voor uitbreiding en verdere ontwikkeling doordat het geïntegreerd is met andere Teradata oplossingen,” aldus Volker Wiewer, vice president International, Teradata eCircle.
“Het is een essentieel onderdeel van de Teradata Unified Data Architectuur en kan bedrijfs-gegevens van klanten integreren met het Big Data Discovery platform. Via geïntegreerde Marketing Operations, Predictive Analytics, Inbound Marketing en Real-time Offer Decisioning, alsook via Digital Messaging en Integrated Reporting, kan Teradata inzichten van zowel on- als offline campagnes combineren om tot een 360-degree view van de klantinteracties te komen.“
Beschikbaarheid
Customer Interaction Manager is vanaf nu wereldwijd beschikbaar. De oplossing is volledig gebaseerd op standaard technologie, biedt gebruiksvriendelijke, intuïtieve interfaces, ondersteunt gegevens vanuit iedere database en draait op verschillende database architecturen en in de cloud. Zowel de applicatie omgeving als de klantdatabase componenten zijn op locatie of als cloudoplossing leverbaar vanuit een zeer veilig remote data-center. Professionele dienstverlening voor Customer Interaction Manager is wereldwijd beschikbaar. Voor meer informatie:www.teradata.com
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.