Marketing Guys ondersteunt nu ook Microsoft Dynamics 365 Marketing

In haar ambitie de nummer 1 onafhankelijke B2B marketing technology partner van Europa te worden, heeft Marketing Guys sinds deze week Microsoft Dynamics 365 Marketing aan haar dienstverlening op het gebied van marketing automation toegevoegd. Het landschap van marketing automation tools breidt zich continu uit en Dynamics 365 Marketing is een relatief jonge speler. Het past mooi in de Microsoft Suite, dus voor veel organisaties die reeds met andere producten uit die Suite werken een logische keus.
De toevoeging aan het Marketing Guys portfolio zorgt voor een nog betere aansluiting op de wensen en eisen van de huidige B2B marketeer.
Naast Microsoft, ondersteunt Marketing Guys als enige partij in Europa de belangrijktse marketing automation pakketten die door Gartner als leidend worden genoemd in haar Magic Quadrant: Adobe Marketo, HubSpot, Act-On Growth Marketing Platform en Salesforce Pardot. Marketing Guys helpt met selectie, implementatie en succesvolle inzet van deze platforms.
Er zijn weinig marketing automation tools die organisaties zonder implementatie- of supportpartner succesvol kunnen inzetten. De inzet van marketing automation vraagt een strategische en structurele aanpak. Daarnaast zijn er veel functionaliteiten die training vereisen, laat staan het toepassen en bijhouden van de nieuwste updates.
Marketing Guys gebruikt hiervoor de roadmap to success speciaal voor marketing automation trajecten. Marketing Guys werkt wereldwijd en heeft vestigingen in Nederland, Duitsland en de VS. Klanten zijn onder andere Hitachi Hightech, Stahl, Nedasco, NorthC Datacenters, Milieudefensie, FrankWatching, Standard Chartered Bank en Avery Dennison.
Meer info: https://marketingguys.com/nl/blog/dynamics-365-marketing/
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.