Geplaatst door Operator One

Marketplace distributiebedrijf Operator One verwelkomt nieuwe CEO: Ondrej Hradec

Operator One, voorheen bekend als Marketplace Distri, heeft onlangs Ondrej Hradec verwelkomd als hun nieuwe CEO. De missie van Operator One is om binnen enkele jaren uit te breiden naar 200 klanten. En Hradec staat aan het roer om dit waar te maken.

In zijn visie voor Operator One benadrukt Hradec het belang van vereenvoudiging en innovatie: “Bij Operator One hebben we een model ontwikkeld dat de complexiteit van verkoop op marketplaces en de uitbreiding naar het buitenland aanpakt. Daardoor kunnen merken zich focussen op waar ze het beste in zijn in: hun producten. Dit betekent dat verkopers niet alleen gemakkelijker de markt kunnen betreden, maar ook dat zij kunnen groeien.”

Hradec houdt zich voornamelijk bezig met automatisering, multichannel strategie, en verdere groeiplannen.

Over Operator One
Operator One B.V., vroeger bekend als Marketplace Distri, staat helemaal bovenaan als dé topmarktoperator in Europa. Ze zetten zich in om grensoverschrijdende e-commerce simpel te maken. Met hun speciale aanpak als Merchant van Record, regelen ze met succes de lastige dingen zoals BTW, regelgeving en andere uitdagingen. Dit geeft merken de vrijheid om zich volledig te focussen op productinnovatie. En terwijl merken hun horizon verbreden in Europa, biedt Operator One een geweldige oplossing om soepel de overgang te maken naar verschillende marktplaatsen.