Industry Wire

Geplaatst door Mathijs Vrieze

Mathijs Maaltijdbox richt zich op families met de introductie van de Familiebox

Mathijs Vrieze start met Mathijs Maaltijdbox op maandag 24 augustus 2015 een landelijke TV campagne om zijn nieuwste Maaltijdbox  ‘de Familiebox’  te introduceren. Met deze introductie wil Mathijs Maaltijdbox een unieke positie claimen in de markt van maaltijdboxen en zich positioneren naast Hello Fresh en andere aanbieders.
‘Dit is toch echt geweldig’ aldus de Nederlandse TV-kok Mathijs Vrieze. ‘Sinds de introductie van onze Variatiebox in april krijg ik veel berichten van mensen die naar aanleiding van mijn Maaltijdbox weer geïnspireerd raken om lekker te koken. Vooral families met drukke vaders en moeders hebben behoefte aan een lekkere snelle maaltijd met verse ingrediënten, zonder veel gedoe. Het liefst ook nog verantwoord. Dit vraagt om toegankelijke recepten met bijpassende verse producten. Wij hebben daarom als eerste aanbieder van Maaltijdboxen een speciale Familiebox ontwikkeld met recepten en ingrediënten die kinderen lekker vinden en natuurlijk snel op tafel staan. Vaak al binnen 15-20 minuten! We zijn fan van biologisch en puur en zorgen ervoor dat al onze visproducten het Marine Stewardship Council-keurmerk (MSC) hebben. De vissers die werken voor dit keurmerk houden het leven in zee zo veel mogelijk in stand.
Over Mathijs Maaltijdbox;
Mathijs Maaltijdbox is ontstaan uit een echte behoefte. We willen weten wat we eten en we willen snel met verse ingrediënten het avondeten op tafel zetten. In 2014 hebben TV Chef Mathijs Vrieze en Streekmolen elkaar hierin gevonden en zijn verder gegaan onder de naam ‘Mathijs Maaltijdbox’. Inmiddels zijn er al ruim 300.000 Maaltijden thuisbezorgd.
Over Mathijs Vrieze
Mathijs Vrieze  heeft al ruim 500.000 kookboeken verkocht waarin hij zijn recepten bundelde. Als tv-kok zet hij zich in om basisschoolkinderen en hun ouders te helpen met een gezondere leefstijl in het RTL Telekids programma “Totally Fit Kidz.” Mathijs is een graag geziene gast bij Editie NL en was eerder te bewonderen in programma’s als Eten & Daten, Puur Smaak, 100% NL TV en 4ME.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht