Industry Wire

Geplaatst door Medallia

Medallia neemt Thunderhead over, marktleider in Every-Channel Journey Orchestration

Amsterdam, 21 januari 2022Medallia, Inc., wereldwijd marktleider op het gebied van customer en employee experience, heeft vandaag aangekondigd een definitieve overeenkomst te hebben getekend voor de overname van Thunderhead, marktleider in technologie voor realtime-interactiebeheer en journey orchestration.

Met de overname van Thunderhead zal Medallia nog beter in staat zijn om geïndividualiseerde journeys en conversaties op schaal aan te sturen, via alle online en offline kanalen. Zo kunnen de duizenden bedrijven die gebruikmaken van Medallia hun merkloyaliteit, omzet en groei blijven vergroten.

“We blijven innovaties inzetten om de wereld van customer experience nog beter te maken. De overname van Thunderhead helpt de meest vooruitstrevende ondernemingen, die zoeken naar nieuwe manieren om hun klanten zich gekend te laten voelen, ongeacht waar de interactie plaatsvindt,” aldus Leslie Stretch, CEO van Medallia. “De combinatie van Medallia Experience Cloud en Thunderhead’s open technologie voor realtime-interactie zorgt voor feedbackgedreven personalisatie op een enorme schaal. De journey orchestration-mogelijkheden van Thunderhead zorgen ervoor dat elke onderneming feedbackdata optimaal kan benutten om zijn product- en serviceaanbod, customer journeys en ervaringen vorm te geven.”

Thunderhead-technologie wordt gebruikt door enkele van de grootste organisaties in de wereld, waaronder de Cleveland Cavaliers, EnBW, en Bosch. Het uitgebreide Thunderhead ONE-platform brengt IoT-, digitale, contactcenter- en offline interacties samen om gepersonaliseerde ervaringen op schaal te leveren.

“Medallia was een pionier op het gebied van customer experience management en is nog steeds toonaangevend in deze business,” zegt Thunderhead CEO Glen Manchester. “Medallia’s kwaliteiten om signalen uit een uitgebreid scala van bronnen te verzamelen om inzicht te genereren en actie te stimuleren, heeft ervoor gezorgd dat het bedrijf voorop blijft lopen.”

“De overname van Thunderhead door Medallia luidt een nieuw tijdperk van customer experience in. Wij zijn de pioniers van het Customer Operating System™, met ons closed-loop customer engagement-platform. Ons systeem wordt aangedreven door continu luisteren, feedback geven en leren, uitgevoerd en samengebracht in onze unieke journey orchestration en real-time interaction management (RTIM),” vervolgt Manchester. “Met Thunderhead kan Medallia ervoor zorgen dat elk aspect van de customer lifecyle – marketing, commercie, verkoop en service – een naadloze, relevante en moeiteloze ervaring wordt.”

De transactie zal naar verwachting in het eerste kwartaal van dit fiscale jaar worden afgerond.

Goldman Sachs & Co. LLC treedt op als exclusief financieel adviseur voor Thunderhead. Kirkland & Ellis LLP treedt op als juridisch adviseur voor Medallia. Allen & Overy LLP treedt op als juridisch adviseur van Thunderhead.

 

###

Over Medallia

Medallia is de pionier en marktleider op het gebied van experience management. Medallia’s bekroonde SaaS-platform, de Medallia Experience Cloud, is toonaangevend op het vlak van inzicht leveren in en beheren van de ervaring van klanten, medewerkers en burgers. Medallia legt experience-signalen vast die dagelijks voorkomen in een-op-een, telefonische en digitale interacties, maar ook via video, social media en het Internet of Things (IoT). Daarnaast past Medallia zijn eigen AI-technologie toe om te voorzien in gepersonaliseerde en voorspellende inzichten die bijdragen aan acties met waardevolle bedrijfsresultaten. Met behulp van de Medallia Experience Cloud kunnen Medallia-klanten klantverloop voorkomen, sceptici in ambassadeurs en kopers veranderen, cross-sell- en up-sellmogelijkheden creëren en businessbeslissingen stimuleren die een positieve invloed hebben op de omzet. Meer informatie is te vinden op www.medallia.com.

Over Thunderhead

Thunderhead loopt voorop om klantbetrokkenheid te transformeren. Het stelt merken in staat de intentie van elke klant te begrijpen en geïndividualiseerde customer journeys te orkestreren voor miljoenen klanten bij miljarden touchpoints, naadloos én in real time. Thunderhead is de erkende wereldwijde marktleider in technologie voor Customer Journey Orchestration, Journey Analytics en Real Time Interaction Management. Met zijn AI-gedreven ONE Engagement Hub is het nu mogelijk voor merken om uitzonderlijke betrokkenheid te leveren aan elke klant ongeacht de fase waarin de klant zich bevindt. In elke branche zorgt ONE voor omzetgroei, lagere servicekosten, meer tevreden klanten en een hogere customer lifetime value.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht