Industry Wire

Geplaatst door Media Markt

Media Markt lanceert kersverse huis-aan-huis-special

Rotterdam, 19 augustus 2015 – Bij vijf miljoen huishoudens valt vandaag een volledig nieuw magazine van Media Markt op de deurmat. Op verfrissende wijze combineert het magazine prijs- en productinformatie met levendige, redactionele content. De eerste editie heeft de naam ‘Weer aan de slag’ en ondersteunt de campagne ‘Gelukkig nieuw schooljaar’.

De 24-pagina tellende huis-aan-huis-special is een aanvulling op de wekelijkse actieflyer en het inspiratiemagazine Mediazine van Media Markt. De special verschijnt vier keer per jaar en wordt in samenwerking met de leveranciers samengesteld.

Thema-gerelateerd
Elke uitgave van de special richt zich op een specifiek thema, en staat vol met producten en informatie die passen bij het thema. In de eerste editie ‘Weer aan de slag’ staat de start van het nieuwe school- en werkjaar centraal. De uitgave bevat onder meer tips die consumenten helpen bij de aanschaf van een tablet, achtergrondinformatie over werken in de cloud en ook de benodigdheden voor een ideale werkkamer worden uitgelicht.

Onderdeel multimediastrategie
De lancering van de huis-aan-huis-special is een waardevolle toevoeging op het bestaande communicatieaanbod van Media Markt. De special sluit naadloos aan op de multimediacampagne van het bedrijf, die zich uitstrekt van online tot print en televisie. Met de huis-aan-huis-special voorziet Media Markt de consument van tips en informatie die het maken van de juiste productkeuze makkelijker maken.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht