Industry Wire

Geplaatst door Megawatt Group

Megawatt Advertising pakt door met nieuwe partner Jaap Hoens

EINDHOVEN – The Megawatt Group is een partner rijker. De One-Stop-Power-Shop heeft voor de advertising tak een Account Director aangetrokken voor wie de wereld van reclame bekend terrein is. Tijdens het interview onderbouwde hij zijn toetreding als volgt: “Ik ben niet ingestapt omdat er iets miste, ik ben ingestapt om iets toe te voegen”

Deze uitspraak lijkt cryptisch maar is dat allesbehalve. Megawatt staat er goed voor, heeft alle processen strak in handen en een almaar groeiend en indrukwekkend klantportfolio. Het binnenhalen van de ervaren Jaap Hoens gaat dan ook niet enkel om het hier en nu maar vooral over de toekomst. Door de toevoeging van een Account Director kan Stephan Kwast zich meer focussen op de strategie van de gehele groep en is Simon Coolen fulltime verantwoordelijk voor concept en creatie. Zo verwacht het team in 2020 te groeien in aandacht voor klant, werk én medewerkers.

Achtergrond

Jaap is al ruim 11 jaar ondernemer en is altijd werkzaam geweest in de creatieve sector. Vanaf het moment dat hij startte bij Nimeto, een creatieve vakopleiding, wist hij dat hij op zijn plek zat. Van reclame tot media en van vastgoed tot architectuur, Jaap beet zich vast in ieder positioneringsvraagstuk met focus op visuele branding. Zijn grootste talent zit in het vermogen om de juiste verbindingen te leggen. Iedere klant is uniek en ieder vraagstuk vraagt om een andere benadering. “Door de juiste mensen aan tafel te krijgen ontstaat er een perfecte verbinding tussen wens, behoefte en uitvoering”, aldus Hoens.

Strategie

Naast een bak ervaring en de bekende Megawatt energie heeft Jaap een heldere strategie voor de komende jaren. Door gebruik te maken van ieders specifieke talenten en ieder individu in zijn of haar kracht te zetten, kunnen klanten beter en sneller bediend worden. Ook staat Jaap achter het principe de core business van het bedrijf overzichtelijk en helder te houden om vervolgens daarbinnen te excelleren. Dus: (re)branding trajecten die hout snijden en vlammende campagnes. “Ik geloof heilig in de volgende uitspraak: ‘Als je alles bent voor iedereen, ben je niets voor niemand’. Daarnaast hebben we met Megawatt Fieldmarketing een topbureau dat activaties bedenkt en ontwikkeld voor de allergrootste merken én sinds kort dus ook Megawatt Digital. Zij zorgen voor de digitale strategie en content content creatie van the Megawatt Group en al haar klanten.

Opvallend

Bij de vraag wat hem de eerste maanden is opgevallen bij Megawatt verschijnt er een grote glimlach op zijn gezicht. De cultuur binnen het bedrijf is er één naar zijn hart. Veel passie, plezier, openheid en collega’s die zich kwetsbaar durven op te stellen. Daarbij wordt er erg goed gekeken naar de persoonlijke ontwikkeling van ieder individu. Volgens Jaap is aansluiten bij Megawatt een no-brainer: “Met zoveel energie en verschillende talenten op één plek kan het niet anders dat ik zowel mijzelf als onze klanten bijzonder gelukkig ga maken”.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht