Industry Wire

Geplaatst door Meijer & Walters

Meijer & Walters versterkt Strategy team met Alexandra Meincke

Meijer & Walters breidt verder uit en verstevigt het Strategy team met de komst van creatief strateeg Alexandra Meincke. Met haar aantreden haalt het bureau veel extra ervaring in verschillende industrieën in huis.

Alexandra werkte in creatieve en strategische rollen in internationale agencies en aan klantzijde. Daarin ontwikkelde ze complexe proposities en verzorgde diepgang in haar contentstrategieën. Die specifieke kennis en ervaring sluit aan op het huidige klantportfolio van Meijer & Walters, maar ook op de groeiambitie van het bureau.

Marcel Schop, Strategy Director: “We merken dat steeds meer opdrachtgevers ons betrekken bij hun business objectives. De vragen die we krijgen gaan niet alleen maar over campagnes of communicatie, maar over transformatie, innovatie en beweging. Dat vraagt om mensen zoals Alexandra die ervoor zorgen dat we door creatieve strategie mensen echt achter ideeën krijgen en hen ernaar laten handelen. Zodat verandering zichtbaar én meetbaar wordt.”

Alexandra: “De kunst van impactvolle content maken en business objectives behalen zit hem in het ‘waarom’ helder krijgen. Dat betekent dat je de klant niet alleen geeft waarom hij vraagt, maar vooral wat hij nodig heeft. Ik kijk er naar uit om aan de slag te gaan voor impactvolle industrieën zoals personalised healthcare, green energy en ik kan niet wachten om onderdeel te zijn van het volgende hoofdstuk van Meijer & Walters.”

Meijer & Walters
A creative strategy company
Strategieën en ideeën hebben alleen impact als mensen er echt achter staan. Meijer & Walters helpt drivers of change met het blijvend betrekken van de verschillende doelgroepen; voorbij de marketing funnel, richting actie en verandering. Services zijn propositie-ontwikkeling, branding en lighthouse content, programma-ontwikkeling en -management.
Meijer & Walters, opgericht in 2012, heeft een uitgebreide portfolio van internationale opdrachtgevers in healthcare, technologie, transport en heavy industries. Klanten zijn o.a. AkzoNobel, Air France – KLM, EEA & Norway Grants en Roche Diagnostics.
Impact beyond impulse.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht