Merkle Nederland wint twee Google Premier Partner Awards

Google heeft de winnaars van de Premier Partner Awards 2021 aangekondigd. Merkle Nederland is bekroond in de categorie Brand Awareness samen met Nationale Postcode Loterij voor het stimuleren van merkbekendheid voor duurzame groei in een veranderende wereld. Daarnaast is het Merkle team een award toegekend voor Account Team, dit was erop gericht om de samenwerking met adverteerders te laten groeien door middel van best-in-class digitale campagnes.
Michelle van Andel van Merkle Nederland: “We zijn erg trots dat we twee awards in de wacht hebben weten te slepen bij de Premier Partner Awards. We werken elk dag samen met een top team bij Merkle en samen met de klant aan innovatieve campagnes. Het is mooi om hier erkenning voor te krijgen en daarmee aan te tonen dat we tot de top bureaus van Europa behoren.”
Met de Premier Partner Awards erkent Google het uitzonderlijke werk en de impact in digitale marketing van partners en hun klanten In de EMEA regio. Er zijn awards uitgereikt in verschillende categorieën: Brand Awareness, Lead Generation, Online Sales en App Growth, Diversity, Equity & Inclusion en Account Team award. De prijzen zijn gebaseerd op case studies van klanten die aantoonden hoe de partners hun bedrijf online hebben laten groeien, met een door de klant ondertekende testimonial. Bekijk hier alle winnaars. https://premierpartnerawards.withgoogle.com/intl/en_gb/winners/
Over Merkle Nederland
Merkle is een toonaangevend Customer Experience Management (CXM) bureau en gespecialiseerd in het leveren van unieke, gepersonaliseerde klantervaringen over platformen en apparaten heen. Altijd gedreven door data, ondersteund door technologie, bewezen door prestaties en gevoed door creativiteit. Merkle heeft ruim 13.000 medewerkers en 50 vestigingen over de gehele wereld en is onderdeel van dentsu. In Amsterdam en Rotterdam werken meer dan 285 mensen voor toonaangevende klanten Microsoft, T-Mobile, ASML, HEMA, Marktplaats, Leen Bakker, VodafoneZiggo, NS en Signify. Het bedrijf is strategische partner van o.a. Google, Adobe, Salesforce, Bol.com en Selligent.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.