Geplaatst door PicsToMix

Mobiele applicatie om makkelijk en snel een prachtige muur met herinneringen te creëren

Iedereen heeft tegenwoordig een telefoon met een goede camera en er worden meer foto’s gemaakt dan ooit. Maar we doen er zo weinig mee! PicsToMix is dé app om super eenvoudig een geweldig resultaat te krijgen: Stijlvolle tegels met jouw mooiste foto’s aan de wand. Met de app kies je eerst welk formaat tegels je wilt, vervolgens kies je jouw favoriete foto’s en rondt de bestelling af. Binnen 5 dagen ontvang je thuis een pakketje met jouw mooiste foto herinneringen!

Om de sfeer in jouw huis te verhogen kun je kiezen uit 3 verschillende producten. “The Original”, een tegel van 21 bij 21 centimeter, “The Wide”, een meer dan dubbel zo brede (of hoge) tegel van 21 bij 44 centimeter en als derde “The Split”, waarbij uw foto wordt afgedrukt op 4 tegels van 21 bij 21 centimeter voor een prachtig effect.

De tegels worden gedrukt op Gallery foam, dit is een kunststof product met een massieve antraciete kern. Ze zijn erg makkelijk op te hangen met de voor gemonteerde dubbelzijdige gel pads en ook wordt er een hulpmiddel geleverd om de tegels op exacte afstand van elkaar op te hangen.

“The Originals” kosten €.9,95 per stuk, “The Wides” €.19,95 per stuk en “The Split” €.39,80 per stuk. De PicsToMix app bevat ook een uitgebreide foto editor met filters, Blur effecten en een professionele modus voor belichting. Betalen kan gemakkelijk via een van de 8 opties waaronder iDeal.

Op dit moment is de app te download uit de Apple AppStore en binnen 2 weken ook beschikbaar voor Google Play devices.

PicsToMix is een samenwerking tussen Gepakt B.V. en appontwikkelaar Score Media B.V. Gepakt B.V. is een jonge ambitieuze onderneming met veel know-how in de drukwerkindustrie én een state of the art machine park. De rijke kennis over gebruik van verschillende materialen en druktechnieken is uiteraard toegepast om PicsToMix tot een product met hoogwaardige kwaliteit te maken.

Door optimale inzet van slimme technologie wordt er ook voor gezorgd dat jouw tegels zo snel mogelijk bij jou afgeleverd kunnen worden. Score Media volgt de trends op internet en mobiele toepassingen waardoor met de modernste technologieën functionele software wordt gemaakt. Voor gebruikers wordt het zo makkelijk mogelijk gemaakt om de apps te gebruiken.

Voor PicsToMix resulteert dit een kinderlijk eenvoudige app, met een topresultaat. De samenwerking tussen de twee bedrijven zorgt voor een bijzondere dynamiek om samen een prachtig product te kunnen bieden: PicsToMix!