Mopinion opent kantoor in het Verenigd Koninkrijk

Customer feedback software leverancier Mopinion kondigt vandaag aan een kantoor te hebben geopend in Londen. De uitbreiding van het bedrijf is een antwoord op de sterk toenemende vraag naar klantenfeedback software in Europa. Bekende, internationale merken zoals Kia, BMW, Volkswagen, Audi, Schiphol, Deutsche Telekom en Austria Telekom maken gebruik van de oplossingen van Mopinion om inzicht te verkrijgen in de beleving en beweegredenen van hun klanten met als doel betere diensten en producten te leveren.
Het nieuwe kantoor in Londen is opgezet door oprichter en managing partner Udesh Jadnanansing. Over de aankondiging gaf hij commentaar: “Ons klantportfolio leunt sterk op de Europese markt. Het laatste jaar is ook de interesse vanuit het Verenigd Koninkrijk enorm toegenomen. Via ons netwerk daar vingen we veel signalen op dat nu het moment is om ook lokale dienstverlening te kunnen bieden. Het Verenigd Koninkrijk biedt een grote markt op het gebied van klantenservice. Ons software-as-a-service (SaaS) platform biedt oplossingen voor bedrijven om via gedetailleerde inzichten voor elk contactkanaal real-time en in het moment te achterhalen waar klanten tegenaan lopen en er direct actie op te ondernemen.”
Jadnanansing benadrukt de noodzaak voor moderne organisaties om inzicht te hebben in de beweegredenen van hun klanten. Dankzij de prominente rol van social media hebben consumenten een snel en gemakkelijk instrument in handen om hun ongenoegen te uiten over de dienstverlening en producten van een organisatie, met vaak schadelijke gevolgen voor de reputatie. “De concurrentie in alle markten is stevig en bedrijven kunnen het zich simpelweg niet veroorloven om klanten te verliezen omdat problemen niet snel genoeg opgepakt worden. De bedrijven die het ook tijdens economisch zware tijden goed doen, zijn de bedrijven die goed luisteren naar hun klanten, die producten en diensten aanbieden die perfect aansluiten, en die sneller dan de concurrentie problemen bij de klant achterhalen en oplossen. Als u niet luistert naar de problemen van uw klant en deze snel oplost, dan doet de concurrent dat wel.”
Het platform van Mopinion verzamelt real-time feedback via alle contactkanalen van een organisatie. Of het nu gaat om retail kanalen, de website, social media of de klantenservice. Het systeem analyseert de feedback van klanten en brengt de inzichten terug op de juiste plek in de organisatie zodat er actie op ondernomen kan worden. De software monitort continu of actiepunten ook leiden tot de gewenste verbeteringen. De oplossingen van Mopinion maken het mogelijk voor bedrijven om telkens op de hoogte te blijven van wat er speelt onder klanten en zorgen voor een hogere loyaliteit en verbeterde klantbeleving.
Voor meer informatie over Mopinion, de producten en diensten: www.mopinion.nl
Over Mopinion
Mopinion is een software leverancier uit Rotterdam die bedrijven in staat stelt om feedback van consumenten te verzamelen, analyseren en de resultaten om te zetten naar concrete actiepunten. De technologie van Mopinion geeft inzicht in wat er echt speelt en biedt oplossingen om trouwe klanten te krijgen en behouden. Bedrijven die werken met de software van Mopinion zijn ondermeer: BMW, Deutsche Telekom, Austria Telekom, Volkswagen, Seat, Audi, Consumentenbond, Oxxio, NS, APG, PGGM, Delta Lloyd, Ohra, Staatsloterij, SNS Bank, Aegon, Skoda, ANWB, Schiphol, en Tele2.
Mopinion biedt oplossingen voor Customer Feedback, Social Commerce, Customer insights, Communities, Customer Experience Management, Enterprise Feedback Management en Voice of the Customer insights.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.