Geplaatst door Aprimo

M&S Mode kiest voor klantdialoog via geïntegreerd marketing platform van Aprimo

Aprimo®, wereldwijd marktleider op het gebied van marketing software, kondigt vandaag aan haar Marketing Studio OnDemand oplossing te gaan implementeren bij M&S Mode.

M&S is een internationale keten van dameskledingzaken die betaalbare vrouwlijke mode biedt voor vrouwen met een “maatje” meer in de leeftijdscategorie 35+. M&S heeft momenteel meer dan 445 winkels in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk en Spanje.

Met de OnDemand oplossing van Aprimo gaat M&S de online marketing en marketing operations ondersteunen. Het bedrijf start met een loyaliteitsprogramma in de winkels. Vervolgens worden de marketingprocessen geautomatiseerd en wordt er een efficiënte workflow opgezet, zodat de organisatie efficiënter en inzichtelijker wordt. De email handling en reputatie management worden ook door Aprimo gefaciliteerd.

Marco Jüttemann, Project CRM Manager bij M&S:” We starten deze maand in Frankrijk en gaan daarna door met de andere landen. Voordeel van de Aprimo oplossing is dat we straks op één plek overzicht hebben van alle marketingactiviteiten. De time-to-market wordt korter en ik verwacht dat we op korte termijn veel transparanter zullen zijn. Alles bij elkaar een enorme professionalisering van de organisatie!”

Fred van Westerop: “Wij zijn erg blij met de toevoeging van M&S Mode aan onze klantenbase. M&S is een mooie brand met grote plannen. Ons geïntegreerde marketing platform kan hier een goede toegevoegde waarde aan leveren, en met M&S Mode meegroeien door de tijd heen.”

Over Aprimo
Aprimo’s geïntegreerde marketing software zorgt ervoor dat B2C en B2B marketeers succesvol met de veranderende rol van marketing om kunnen gaan. De marketeer heeft controle over budget en kosten, maakt gebruik van gestroomlijnde workflows en voert innovatieve multi-channel campagnes uit die meetbare ROI opleveren. Door het gebruik van Aprimo’s modulaire en on-demand software, Aprimo Marketing Studio B2C en Aprimo Marketing Studio B2B, kunnen marketeers marketingorganisaties werkelijk integreren en kunnen ze de juiste boodschap, gericht op de juiste doelgroep, via het juiste kanaal, managen, leveren en volgen. De marketing inspanningen kunnen vertaald worden naar meetbare business resultaten en omzet. Enkele honderdduizenden marketeers vertrouwen op Aprimo voor hun eigen marketing revolutie, waaronder Bank of America, Bouygues Telecom, Honda, King Pharmaceutical, Pearson Education Ltd, Time Warner Cable-NY, VNU Exhibitions en Wal-Mart.