MWG Congres 2010: Geen lef. Geen lof, Leiderschap anno 2010.

Het MWG congres 2010 gaat over de nieuwe tijd. Een tijd van originaliteit, lef en leiderschap. We gaan ontdekken wat de rol is van integriteit en sterk leiderschap bij het ontdekken en ontginnen van kansen waar de massa zich beperkt tot kostenreductie en krimp. Het MWG Congres geldt al decennia lang als het grootste en belangrijkste mediacongres van het jaar.
Programma
ONDERNEMEN IN DE MEDIA ANNO 2010 Christian van Thillo, CEO De Persgroep
MOBIEL IS NIET HOT MAAR HAPPENING! Evert Jaap Lugt, CEO & Founder Nimbuzz
DE TOEKOMST VAN DE MEDIA VOLGENS MCKINSEY Menno van Dijk, Senior Partner McKinsey & Company
GESPROKEN COLUMN Ruud de Langen, CEO Mindshare Nederland DE
TOEKOMST VAN TV; DISCUSSIE O.L.V. Dominique Weesie. Eric van Stade, CEO SBS Broadcasting en Bert Habets, Directeur RTL Nederland EEN
HEERLIJK HALF UURTJE BRABANTS LEF Floris van Bommel, Creatief Directeur, Schoenfabriek Wed. J.P. van Bommel
YAM YAM DAT WORDT VERBAAL VUURWERK Theo Heuft, Oprichter YabYum en Maarten Spanjer, acteur
CHANGE OR DIE! Nick Emery, Leader Strategy & Service, Group M Global (USA)
DESIGNING OBAMA Scott Thomas, Design Director Obama Campaign (USA)
INTEGER RECLAME MAKEN VEREIST LEF! Peter van Zijp, Creative Director BVH Groep, Reclameman van het jaar 2009
MAKING SENSE OF THE FUTURE: FROM PYRAMIDS TO PANCAKES Josephine Green, Senior Director Philips Design (UK)
Het congres vindt plaats in NH Conference Centre Leeuwenhorst in Noordwijkerhout.
Aanmelden via www.mwg.nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.