Geplaatst door T-Mobile

My T-Mobile Pro geeft bedrijven grip op hun telecomzaken

T-Mobile Zakelijk introduceert My T-Mobile Pro: de nieuwe online service portal waarmee grootzakelijke klanten eenvoudig grip houden op hun telecomzaken. T-Mobile signaleert bij haar klanten een grote behoefte aan het zelf direct online regelen van telefoniezaken, zoals het beheer van abonnementen. In een wereld van toenemende complexiteit van telecom- en andere IT-diensten willen zakelijke klanten niet meer tijd kwijt te zijn aan telecomtaken dan nodig is. My T-Mobile Pro beantwoordt aan die behoefte door telecomzaken zo overzichtelijk en gemakkelijk mogelijk voor bedrijven te organiseren.

Onderzoek van het vakblad Telecompaper en Partners in Telecom toont aan dat IT- en telecommanagers beter geïnformeerd kunnen worden over de organisatie van hun bedrijfstelecom. Zo is ruim driekwart van de bedrijven niet op de hoogte gesteld van excessief bel- en internetgedrag van werknemers. Via één helder dashboard geeft My T-Mobile Pro IT- en telecommanagers inzicht in en controle over de kosten van telefonie en mobiel dataverbruik binnen hun organisatie. De online service portal biedt ook de mogelijkheid om alle andere telecomzaken, zoals het bestellen, activeren en opzeggen van abonnementen of het wijzigen van telefooninstellingen vanuit één omgeving te regelen. Bovendien monitort My T-Mobile Pro de status van lopende zaken, zoals bestellingen en abonnementswijzigingen. Ook kunnen bedrijven hun administratie in My T-Mobile Pro bijhouden zoals het registreren van toestellen en het toewijzen van nieuwe telefoonnummers aan medewerkers.

Grootzakelijke klanten van T-Mobile Zakeljk kunnen kosteloos gebruik maken van My T-Mobile Pro. Milan Ruzicka, Directeur Marketing T-Mobile Zakelijk: “Telecomzaken zijn voor veel bedrijven vaak één van de vele werkzaamheden van een IT- of telecommanager. Ze willen wel goed grip houden, maar niet te veel tijd kwijt zijn met beheer. Met My T-Mobile Pro plaatsen we de klant in de drivers seat – letterlijk met de handen aan de knoppen van het dashboard. Dat geeft controle en stelt bedrijven in staat om beter te sturen op hun telecomzaken. Daarom voegt My T-Mobile Pro echt iets toe aan hun bedrijfsvoering.”

Samenwerking met Ezwim
My T-Mobile Pro is ontwikkeld in nauwe samenwerking met EZWIM, wereldwijd marktleider in het leveren van Telecom Expense Management-oplossingen en aanbieder van selfservice portal oplossingen. Bram Cool, CEO van EZWIM: “My T-Mobile Pro onderscheidt zich in de (Nederlandse) markt met de hoeveelheid functionaliteiten die het biedt, het gebruikersgemak en de veiligheid van het systeem met betrekking tot data en privacy. T-Mobile Zakelijk is met dit dashboard een voorloper in de markt.”

Ook My T-Mobile vernieuwd
T-Mobile heeft recent ook zijn online service portal voor de kleinzakelijke markt vernieuwd. Klanten tot en met twintig aansluitingen kunnen sinds 1 maart gebruik maken van My T-Mobile (voorheen T-Mobile Beheer). Deze portal verenigt voor kleinzakelijke klanten al hun T-Mobile-gegevens onder één dak. Naast de eigen gegevens kan een klant namelijk ook het zakelijke abonnement inzien, de totaalfacturen raadplegen en het abonnement wijzigen. Ook kunnen er meerdere eindgebruikers als beheerder worden toegevoegd, waardoor meerdere personen in het bedrijf de telefoonzaken online kunnen regelen.
Aan het gebruik van My T-Mobile PRO en My T-Mobile door zakelijke klanten zijn geen kosten verbonden. De services zijn vanaf nu beschikbaar voor de zakelijke markt.