Industry Wire

Geplaatst door Het PR Bureau

Myrthe Olde Kalter naar Het PR Bureau

Amsterdam, 14 december 2017 – Myrthe Olde Kalter (26) is als pr-adviseur aan de slag gegaan bij Het PR Bureau. Ze gaat werken voor tech, media, en entertainment gerelateerde klanten, waaronder Spotify, Harman Kardon, VodafoneZiggo en Videoland.

Camiel Overgaauw, partner bij Het PR Bureau over de komst van Olde Kalter: “We zijn blij om onze tech, media en entertainment gerelateerde accounts te kunnen versterken met nieuw talent. Myrthe is nog jong, maar ze schakelt moeiteloos tussen de voor ons belangrijke disciplines, zoals PR, content marketing en events. Daarnaast vind ik het altijd heel gaaf om te zien dat de nieuwe generatie adviseurs op een eigen manier werkt aan het verbinden van mensen, merken en media. We hopen dat zij nog iets van ons kan leren en wij op onze beurt van haar.”

Myrthe Olde Kalter, voorheen actief bij Red Bull en 360 magazine, over haar nieuwe baan: “Het PR Bureau heeft de ambitie om uit te groeien tot het leukste en beste PR-bureau ter wereld en staat te boek als ‘Great Place to Work’. Het lijkt me fijn om hier deel van uit te maken. Creatie en strategie is bij dit bureau bovendien een belangrijk uitgangspunt als basis voor alle plannen. Ik kan me geen betere leerschool wensen. Toen er een vacature voorbij kwam, wist ik direct dat ik wilde reageren.”

Over Het PR Bureau
Het PR Bureau is sinds 2005 gespecialiseerd in marketing, corporate en crisis PR. Als ‘connecting agency’ met circa 28 vaste medewerkers heeft het bureau de ambitie om mensen en organisaties over de hele wereld met elkaar te verbinden door betekenisvolle verhalen te bedenken, groot te maken en te verspreiden. Klanten van Het PR Bureau zijn onder meer: VodafoneZiggo, W Amsterdam Hotel, Specsavers, Xenos, Longfonds, HelloFresh en Spotify.

www.hetprbureau.nl
www.facebook.com/hetprbureau
www.twitter.com/hetprbureau
www.instagram.com/hetprbureau

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht