Geplaatst door RevenYOU

Nederlandse startup binnen 9 dagen vier miljoen waard

Het fintech bedrijf RevenYOU.io is nu sinds een aantal weken actief naar buiten aan het gaan met de aankomende ICO. Deze pre-ICO fase zal tot 08.08.2018 duren en heeft al binnen 9 dagen ruim 550K aan investeringen opgehaald. Dat brengt het bedrijf binnen deze korte termijn al op een marktwaarde van 4 miljoen.

“We willen de wereld veranderen”
De app RevenYOU is een open-source platform waar beleggers en particulieren elkaar kunnen vinden, zonder tussenkomst van banken of andere financiële instellingen. Het voordeel daarvan zie je terug in de verdiensten. Zowel voor de particulier als de quant zijn er vele malen hogere verdiensten te maken. “Zo zorgen we ervoor dat ook de minder rijke mensen kunnen profiteren van hogere ROI’s”, aldus Michiel Stokman, één van de oprichters van RevenYOU. “Vanaf 25 dollar én via je smartphone kan er al belegd worden via de app van RevenYOU”.

Lego
Het plaatsen van de algoritmes heeft wat weg van het bouwen met legostenen. Aan de basis staat natuurlijk de technische analyse. Maar door dit te koppelen met diverse deep learning technieken, zoals Artificial Intelligence, kan de werking van het algoritme versterkt worden. Meerdere ontwikkelaars kunnen daardoor, gezamenlijk, aan de best presterende algoritme werken. Uiteraard in totale veiligheid. De eigen ontwikkelde code blijft te allen tijde van de ontwikkelaar die ‘m gebouwd heeft. En de extra verdiensten die dit oplevert komt uiteraard aan alle partijen ten goede, een win-win.

Whitelisting
Van 08.08.2018 gaat de ICO van start en kunnen de YOUtokens worden aangeschaft. De whitelisting staat al open voor die mensen die geïnteresseerd zijn en willen profiteren van hoge kortingen. Aanmelden kan via: https://www.revenyou.io/whitelist/

Van 4 naar 35 miljoen
Binnen 9 dagen een waarde van 4 miljoen is natuurlijk al fantastisch, maar nog steeds de start. Over een half jaar zal het bedrijf 35 miljoen waard zijn. Dit wordt behaald door investeerders die nog instappen en uit de verkoop van de YOUtokens. De Financiële Telegraaf, het programma VNDG meldde het al tijdens het interview met Michiel Stokman: “RevenYOU wordt het nieuwe Google”.

RevenYOU
RevenYOU is opgericht door drie mannen uit Nederland; Colin Groos, Michiel Stokman en Stefan Beijen. Gevestigd in Zug in Zwitserland met het hoofdkantoor in Nederland. Er is gekozen voor de Zwitserse vestigingsplaats omdat dit land het meest progressief is voor startups in de cryptowereld, samen met een heldere financiële onderbouwing. Voor RevenYOU dé reden om te kiezen voor de meest veilige weg, passend bij de transparante bedrijfsvoering.