Industry Wire

Nespresso-bestellingen extra vroeg ophalen bij PostNL Postkantoren

Klanten van de Nespresso-webwinkel kunnen sinds kort hun bestelling extra vroeg ophalen op bijna 400 PostNL Postkantoren. Nespresso is voor haar Clubleden altijd op zoek naar manieren om op het gebied van service te blijven overtreffen. Nespresso is de eerste online retailer die klanten de mogelijkheid geeft om aankopen van de avond ervoor, de volgende ochtend al vanaf 8:30 uur op te halen. Extra vroeg ophalen is een van de nieuwe bezorgopties die PostNL mogelijk maakt voor webwinkels.

Online shoppers willen steeds vaker zelf bepalen wanneer en waar hun pakket bezorgd wordt. Met extra vroeg ophalen hoeft een online shopper niet thuis te wachten en kan zelf bepalen op welke van de bijna 400 locaties hij zijn bestelling afhaalt. De webwinkelier speelt hiermee in op de klantwens van meer keuze in bezorgopties.

Over PostNL
Wij zijn PostNL. We zijn een onmisbare schakel tussen de fysieke en online wereld. We hebben het grootste netwerk voor brieven, pakketten en e-commerce in de Benelux. Door combinaties van slimme netwerken en digitale toepassingen bieden we waardevolle oplossingen aan onze klanten. We leven in een wereld waar digitale toepassingen een steeds grotere rol in ons dagelijkse leven spelen. Deze diensten ontwikkelen zich snel. We benutten onze vindingrijkheid om steeds nieuwe manieren te bedenken om afzender en ontvanger te verbinden.

Als het eerste beursgenoteerde postbedrijf zijn wij een voorbeeld voor de rest van de wereld in het automatisch sorteren van brieven. Daarnaast speelt ons innovatieve pakkettennetwerk optimaal in op de wensen van de webwinkeliers. Buiten Nederland zijn we actief in Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Italië, België en Luxemburg. Bij PostNL werken in totaal meer dan 59.000 mensen. In 2013 bedroeg onze omzet bijna € 4,3 miljard.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht