Geplaatst door NetApp

NetApp is de nieuwe technology partner van DHPA

Den Haag, 20 januari 2021 – NetApp, aanbieder van oplossingen voor beheer van data in cloudomgevingen, is technology partner geworden van DHPA. Dit maakt de brancheorganisatie voor toonaangevende Nederlandse hosting- en cloudproviders vandaag bekend. NetApp biedt hoogstaande oplossingen voor cloudstorage in de hybrid of public cloud en alles daartussenin.

Oscar Wijnants, Country Director Nederland bij NetApp, constateert dat Nederlandse hosting- en serviceproviders al jarenlang op NetApp vertrouwen om hun klanten het maximale rendement uit hun opgeslagen data te halen. “Nu onze klanten met de slimmere inzet van data een concurrentievoordeel kunnen behalen, was het een logische stap om ons aan de DHPA te verbinden.”

In deze nieuwe fase kan NetApp de leden van de DHPA ondersteunen met nieuwe manieren van (samen)werken en toepassingen voor cloud, Artificial Intelligence (AI) en Internet of Things (IoT). Met hun netwerk, ervaring maar vooral innovatief vermogen is dit bedrijf een betrouwbare leverancier voor veel service providers. Met een toegewijd Nederlands team richt NetApp zich op de Nederlandse markt voor service en hosting providers.

Het Nederlandse team van NetApp beschikt over jarenlange ervaring met het ontwerpen en bouwen van rendabele oplossingen voor IT- en datadiensten gericht op deze doelgroep. “NetApp is een toonaangevende speler in de wereld van cloud en in het bijzonder voor datagedreven oplossingen. Dit partnership versterkt de relatie tussen onze cloudsector en NetApp. Met een technology partner van dit kaliber bieden we onze deelnemers veel innovatief vermogen en toegang tot goede business cases”, zegt Ruud Alaerds, directeur van DHPA.