Industry Wire

Geplaatst door Nextview Consulting

Nextview Consulting neemt Salesforce-practice van Sabio Group over

Nextview Consulting, een toonaangevende Europese design-led Salesforce Consulting Partner, heeft de Salesforce-practice van Sabio Group overgenomen, voorheen bekend als makepositive. Deze overname versterkt Nextview’s investering in Salesforce-consultancydiensten en speelt in op de groeiende vraag naar ervaring-gedreven digitale bedrijfstransformatie in Europa. Sabio zal zich verder specialiseren in Service Cloud Voice en AI-capaciteiten gericht op Salesforce-contactcenter.

Als onderdeel van de overeenkomst zijn Sabio en Nextview een voorkeur partnerschap aangegaan om Service Cloud Voice, contactcenter, AI-, data-oplossingen en Salesforce Cloud-mogelijkheden te leveren aan klanten in het Verenigd Koninkrijk en continentaal Europa.

“In de afgelopen twee jaar hebben we onze design-led digitale transformatiecapaciteiten uitgebreid met investeringen in Zweden, Duitsland en Centraal- en Oost-Europa. Door de overname van Sabio’s Salesforce-diensten versnellen we onze toetreding tot het VK en zetten we onze groei voort als de grootste pure-play Salesforce-partner in de regio, vooral met onze nieuw gelanceerde Agentforce AI Accelerator Studio,” aldus Huub Waterval, oprichter en president van Nextview Consulting.

Na de overname zal Nextview Consulting, een Salesforce Summit Partner ondersteund door Salesforce Ventures en Pontex, een omzet van meer dan 30 miljoen euro realiseren, met meer dan 250 medewerkers en 1100+ Salesforce-certificeringen. Will Lamb, een ervaren executive binnen het Salesforce-ecosysteem, is benoemd tot Managing Director UKI. Hij verklaarde: “Nextview’s ethos is ongeëvenaard: inspirerende werkplekken, zorg voor mensen, en het leveren van een ongeëvenaarde visie en impact aan klanten. Ik ben trots om onze missie in VK en Ierland te leiden, heet het Sabio Salesforce-team welkom en kijk uit naar het samenwerken met onze klanten.”

In samenwerking met Nextview zal Sabio zich blijven richten op het ontwikkelen van zijn succesvolle Service Cloud Voice- en AI-praktijk.

Stu Dorman, Chief Innovation Officer bij Sabio Group, verklaarde: “Sabio heeft ongeëvenaarde expertise opgebouwd in Service Cloud Voice in combinatie met platforms zoals AWS Connect en Genesys Cloud. We zien een groeiende vraag naar onze expertise in dit domein, vooral in combinatie met Salesforce’s baanbrekende Einstein AI- en Agentforce-oplossingen. Dit partnerschap versterkt onze positie als Salesforce’s toonaangevende contactcenterpartner in het VK en continentaal Europa.”

Andy Roberts, CEO van Sabio Group, voegde hieraan toe: “Sabio blijft toegewijd aan het versterken van zijn relatie met Salesforce in het VK en Europa. Deze stap biedt gezamenlijke klanten toegang tot Nextview’s uitgebreide expertise in bredere Salesforce Cloud-diensten, terwijl Sabio zijn investering in Service Cloud Voice en geavanceerde AI-oplossingen intensiveert, en onze diensten voor klanten in het wereldwijde contactcenter- en klantbeleving ecosysteem uitbreidt.”

OVER NEXTVIEW CONSULTING
Opgericht in 2009, is Nextview Consulting een toonaangevende Europese Salesforce-partner die bedrijven begeleidt bij digitale transformatie met een design-led aanpak. Met een team van 200 medewerkers actief in zeven Europese landen, heeft Nextview zich gevestigd als een van de grootste Salesforce-consultancy bedrijven in Europa. Tot de prestigieuze klantenkring behoren onder andere Svea Solar, Boels, Swiss Sense, KLM, Booking.com, Mensch und Maschine en Santander. Nextview is een gecertificeerde B Corporation en wordt al acht jaar op rij erkend als ‘Best Workplace’.

OVER SABIO GROUP
Sabio Group is een wereldwijde expertise partner, gespecialiseerd in digitale CX-transformatie.
Met grote vestigingen in het VK (Engeland en Schotland), Spanje, Frankrijk, Nederland, Denemarken, Maleisië, Singapore, Zuid-Afrika en India, biedt de groep oplossingen, diensten en consultancy-expertise die organisaties helpen briljante klant- en werknemers ervaringen (CX & EX) te leveren.
Door gebruik te maken van eigen kennis en technologie, evenals die van toonaangevende technologie partners zoals Amazon, Avaya, Genesys, Google, Microsoft, Salesforce, Twilio en Verint, optimaliseert Sabio klantreizen via meerdere contactkanalen.

De groep is gespecialiseerd in contact center, AI-, CRM- en data insight-oplossingen en werkt samen met grote merken wereldwijd, waaronder Aegon, AXA Assistance, British Airways, BBVA, BGL, Caixabank, DHL, loveholidays, Marks & Spencer, Rentokil Initial, Essent, GovTech, HomeServe, Sainsbury’s Argos, Telefónica en Transcom Worldwide.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht