Geplaatst door QUADIA Web TV

Nico Verspaget (CEO Quadia) geselecteerd voor Streaming Media Dream Team

Londen/Hilversum, 22 mei 2012 – Quadia CEO, Nico Verspaget is door Streaming Media Europe geselecteerd voor het zogenoemde 'Streaming Media Dream Team'. Dit Dream Team bestaat uit de 5 meest relevante personen uit de online video en streaming industrie. De leden van het Dream Team zijn niet alleen succesvol met hun eigen activiteiten of onderneming, maar zetten zich daarnaast in om de internationale online video en streaming industrie in zijn geheel verder te ontwikkelen, door middel van evangelisatie, educatie en de ondersteuning van initiatieven.

"Het Streaming Media Dream Team staat voor de diversiteit van de online video-industrie van vandaag. Van de entertainment-industrie tot het onderwijs en het zakenleven. En van hardcore technici tot conceptuele visionairs", zegt Streaming Media redacteur Eric Schumacher-Rasmussen. "Maar een ding hebben ze gemeen: hun passie voor online video, die verder gaat dan alleen het bevorderen van hun eigen persoonlijke en professionele agenda's. Zij stimuleren de gehele industrie. Ze zijn allemaal supersterren, maar ze zijn ook allemaal teamspelers.”

Nico Verspaget: "Ik voel me vereerd om deel uit te maken van dit Dream Team. Maar uiteraard deel ik dit succes met mijn zakenpartner Robert van der Zwart en het hele Quadia team. Het bewijst dat ons business model op prijs wordt gesteld. Door het aanbieden van een full-service met inbegrip van online video technologie, video productie en adviesdiensten, zijn we in staat om onze klanten succesvol te maken met online video en hebben markten zoals de internationale farmaceutische markt, online video geadopteerd als een strategisch medium om bijvoorbeeld communicatie en kennisoverdracht te verbeteren."

Over Quadia Web TV (www.quadia.com)
Quadia Web TV is een toonaangevende ontwikkelaar van online video technologie voor interactieve on-demand en live toepassingen van online video. Quadia is een vooraanstaand bedenker, ontwikkelaar en producent van op maat gemaakte online videocontent en -kanalen die zich onderscheiden van de concurrentie als gevolg van hun kwaliteit, interactiviteit, meetbaarheid en resultaatgerichtheid. Quadia werkt onder andere voor bedrijven als ABN AMRO, Bayer, De Nederlandsche Bank, ING, Roche, Springer Media, Stage Entertainment, TomTom en de Nederlandse UWV en is de eigenaar van een aantal bekende online gezondheidszorg kanalen, zoals als Oncologie TV en MEDtalks. Beide kanalen bieden artsen in Nederland en Europa de informatie en het onderwijs die ze nodig hebben om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen in de behandeling van een verscheidenheid van aandoeningen.

In 2010 en 2011 eindigde Quadia Web TV als 2e voor de Streaming Media Readers' Choice Award en hoopt dit jaar de eerste plaats te bereiken.

Over Streaming Media (www.streamingmedia.com)
Streaming Media, an Information Today Inc. company, is a diversified news media company serving and educating the streaming media industry and community. Originally founded in 1998, the company was sold by Penton Media to Information Today Inc. in December of 2002. Our business consists of three core areas: StreamingMedia.com, exhibitions and conferences, and research and publications. Lead by a team of recognized industry experts, Streaming Media is dedicated to providing industry professionals and corporations utilizing digital media technology with global real-time news, resources and services through editorial, discussion lists, feature articles, and much more.

Voor aanvullende informatie kunt u contact opnemen met:

QUADIA Web TV
Frank Schröder