Geplaatst door The Butterfly Generation

Nieuw bureau The Butterfly Generation heeft als hoogste doel om zichzelf op te heffen

Op Earth Day 2024 lanceerde Sander van den Dries (voormalig eigenaar van Digital Agency Triggerfish) het nieuwe bureau The Butterfly Generation. Hun missie? Ervoor zorgen dat in 2039 purpose & profit naadloos verbonden zijn in elke organisatie, met als ultiem doel zichzelf overbodig te maken..

The Butterfly Generation komt voort uit de overtuiging dat er iets moet veranderen voor een leefbare toekomst. En dat dit alleen mogelijk is wanneer organisaties purpose & profit met elkaar weten te verbinden.

Dat dit de toekomst van ondernemen is, wordt bewezen door organisaties die al vanuit een heldere purpose werken. Zij hebben niet alleen positieve impact op de wereld, ze kunnen beter talent aan zich binden en ze outperformen de financiële markt met gemiddeld 42%.

“We zien dat men veel bewuster kiest wat ze kopen en voor wie ze willen werken. Veel organisaties zijn intrinsiek gemotiveerd om goed te doen voor de wereld om ons heen, maar niet ten koste van hun eigen winst. Ik ken geen enkele ondernemer die dit niet omarmt. En tegelijkertijd hoor ik bij iedereen dezelfde vraag: ‘maar hoe dan’?” Aldus oprichter Sander van den Dries.

Deze vraag is ook Sander zelf niet onbekend. Na 20 jaar ondernemen, met primaire focus op financieel gewin, miste hij de zingeving in zijn werk. In 2021 verkocht hij zijn bedrijf om op zoek te gaan naar zichzelf en het antwoord op die ene grote vraag. Hij vond het antwoord in de verbinding van twee op het eerste gezicht conflicterende werelden.

Met de lancering van The Butterfly Generation deelt Sander zijn kennis en helpt hij organisaties om hun eigen ‘hoe dan’ vraag te beantwoorden. Door het vinden van hun ‘purpose’, deze te vertalen naar drievoudige ‘profit’, en de concrete vertaalslag te maken voor strategie voor mens, merk én organisatie.

De naam is niet zomaar gekozen. Het is een eerbetoon aan de generatie die de metamorfose belichaamt van enkel welvaart naar welvaart & welzijn. Met een nieuwe visie op succes.

Voor meer informatie over The Butterfly Generation en hun diensten, kunt u terecht op www.thebutterflygeneration.nl