Industry Wire

Nieuw uiterlijk voor IT-bedrijf ACA

Eindhoven, 2 juni 2014 – Softwareontwikkelaar ACA uit Eindhoven neemt per vandaag een nieuwe huisstijl in gebruik. Hiermee onderstreept het bedrijf de recente uitbreiding van zijn activiteiten.

ACA ruilt vandaag zijn bekende logo in voor een gloednieuwe variant. Tegelijkertijd vervangt het bedrijf hierbij ook alle andere elementen van zijn visuele identiteit. Roel de Kock, algemeen directeur bij ACA: “De aanleiding voor de vernieuwing van onze huisstijl is de toevoeging van fashion groothandelsexpertise aan ons portfolio. Bij een dermate fundamentele wijziging past een nieuwe uitstraling.”

Sinds eind 2013 bedient ACA niet meer alleen retailorganisaties, maar ook wholesaleorganisaties en merkleveranciers die actief zijn in de fashionbranche. “Door deze strategische keuze zijn we ook in staat om de integratie en synergie tussen beide takken van sport te ondersteunen en bevorderen. Nu we groothandelsfunctionaliteit hebben toegevoegd aan onze beproefde retailsoftware is één totaaloplossing ontstaan waarmee we fashionbedrijven in staat stellen om op alle facetten van ‘wholesale en retail 2020’ in te spelen. Gezien de dynamiek in de branche geen overbodige luxe, maar essentieel voor innovatie en continuïteit”, aldus De Kock.

“Met de nieuwe huisstijl beschikken we over een visueel middel dat ACA perfect weerspiegelt. Het staat enerzijds symbool voor onze veranderde kernactiviteiten en anderzijds voor de ongewijzigde kernwaarden die ten grondslag liggen aan ons bedrijf, namelijk specialisme, betrouwbaarheid en ambitie. Onze relaties kunnen dezelfde kwaliteit als altijd van ons verwachten. Nu alleen in een nieuw jasje.”

Over ACA
Het is de missie van ACA om fashionbedrijven beter te laten presteren met behulp van excellente software. Software die hen in staat stelt de crosschannel consument optimaal te bedienen en de onderneming te sturen op basis van betrouwbare managementinformatie. Software die intelligentie herbergt waarmee nee-verkopen tot een minimum kunnen worden beperkt. Alle typen fashionbedrijven kunnen bij ACA terecht. Van pure online spelers tot filiaalbedrijven, van zelfstandige winkels tot crosschannel bedrijven en van merkleveranciers tot wholesalers die hun retailklanten beter willen ondersteunen. ACA bestaat sinds 1983 en heeft meer dan 1.000 bedrijven geautomatiseerd. www.aca.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht