Geplaatst door DOORNBURGH Events

Nieuwe beurs voor christelijke ondernemers

Initiatiefnemers van de Ondernemersdagen, Arjan Klein (32) en Tom van de Pol (29), zijn enkele jaren actief met hun evenementenbedrijf DOORNBURGH Events. Het tweetal jonge ondernemers onderging de vuurdoop met hun eerste prestatie: Familiedagen 2009 te Hardenberg. Deze eerste Familiedagen-editie trok meer dan 27.000 bezoekers in drie dagen. De derde Familiedagen-editie staat voor de herfstvakantie 2010 in Gorinchem gepland, nadat Familiedagen in februari 2010 opnieuw met zo’n 26.000 bezoekers een succes was.

Klein en Van de Pol zijn naar eigen zeggen “geworteld in de gereformeerde gezindte” en merken dat er bij ‘hun’ standhouders behoefte is aan een zakelijke omgeving om elkaar te ontmoeten. “In gesprekken met standhouders over hun deelname aan Familiedagen, kwam herhaaldelijk het idee voor een bedrijvenbeurs voor ondernemers uit de eigen achterban op tafel”, zo vertelt Tom. “Veel bedrijven kunnen namelijk naast hun consumentgerichte verkoop ook de zakelijke markt bedienen. Het idee past dan ook in onze filosofie om beurzen voor een helder afgebakende doelgroep te organiseren. Met Familiedagen richten we ons op de gezinnen en met de Ondernemersdagen willen we de zakelijke markt bedienen.” Tijdens de voorbereidingsperiode hebben de eerste standhouders zich reeds aangemeld voor Ondernemersdagen 2011.

“De sterke punten van Familiedagen houden we erin. De full-service formule met één vriendelijke entreeprijs wordt erg gewaardeerd door het publiek ”, glimlacht Arjan. “Hoewel we met de Ondernemersdagen een andere beurs organiseren voor een andere doelgroep, mag men verwachten dat de service en de all-inclusive aanpak gehanteerd blijft.” Daarbij gaan de Ondernemersdagen zich nadrukkelijk onderscheiden van reguliere vakbeurzen. Naast workshops waarin bijvoorbeeld employee-benefits of werving en selectie van medewerkers centraal staat, worden thema’s zoals ethiek in het dagelijkse zakendoen of goed werkgeverschap vanuit Bijbels perspectief niet uit de weg gegaan.

Praktische informatie:
– Openingstijden: woensdag 23 en donderdag 24 maart 2011, 13.00 – 21.00 uur.
– Lokatie: Evenementenhal Gorinchem, Franklinweg 2 Gorinchem.
– Website: www.ondernemersdagen.nu.