Nieuwe campagne Circle8: The ones who keep growing

Nieuwegein, 8 mei 2023 – Vandaag is de grote mediacampagne van Circle8 van start gegaan om de naamsbekendheid te vergroten onder het motto ‘The ones who keep growing’. De campagne is de creatieve doorvertaling van Total Talent Flow, de nieuwe visie van Circle8 op human capital.
Op 1 december 2022 maakte arbeidsbemiddelaar De Staffing Groep, onder meer bekend van voorloper IT-Staffing, bekend per direct verder te gaan als Circle8. Tegelijkertijd werden ook de ambities wereldkundig gemaakt: een top 3-speler worden in de Nederlandse staffingmarkt.
Bijna een half jaar later worden deze ambities kracht bijgezet met een nieuwe mediacampagne: we got te best jobs for ‘The Ones Who Keep Growing’. Gert-Jan Schellingerhout, CEO van Circle8: “Wij vinden geschikte professionals, verbinden hen aan de mooiste organisaties, zorgen ervoor dat zij de gewenste groei doormaken en voortdurend op de juiste plek zitten. Die continue doorstroom van talent noemen we Total Talent Flow.
Vaak wordt bij talent gedacht aan jonge mensen, maar iedereen heeft talent, ook de ervaren, meer senior professionals. De vijver wordt niet vanzelf groter in deze schaarse arbeidsmarkt. Voor ons is het daarom volkomen logisch ons te richten op het laten groeien van deze talenten, van de professionals die via ons bij onze opdrachtgevers mooie opdrachten vervullen.
Groeien de professionals, dan groeien onze partners en opdrachtgevers. Wij zijn er voor hen allemaal: the ones who keep growing.”
Vanaf 8 mei is Circle8 vier weken lang te vinden langs de drukste snelwegen, op abri’s en natuurlijk heel veel online. Alle informatie over deze campagne en de ambities van Circle8 vind je terug op de speciale webpagina: https://www.circle8.nl/over-circle8/campagne-keep-growing
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.