Industry Wire

Geplaatst door NADUV

Nieuwe CTO voor NADUVI Outlet voor Home & Living

Amstelveen – 3 februari 2021 – NADUVI Outlet voor Home & Living heeft haar management team versterkt met een nieuwe CTO. Carsten Klomp (38) is recent gestart bij NADUVI, de online outlet die deze week haar 1-jarige bestaan viert. Met de komst van Klomp maakt NADUVI de volgende stap als tech-en data bedrijf in de home & living branche.

Groei

Een jaar geleden opende de online outlet haar digitale deuren. Oprichter Itai Gross: “We kijken terug op een fantastisch eerste jaar, waarin meer dan 200 interieurmerken zich hebben aangesloten op ons platform. Doordat ze direct aan de consument leveren worden logistieke kosten bespaard en kunnen deze merken mooie kortingen bieden. Zodoende zijn er nu al meer dan 30.000 prachtige afgeprijsde artikelen verkocht. “

In het eerste jaar won NADUVI de Shopping Award voor beste Starter, gooide hoge ogen bij de ABN RetailRookie en bij de MT/Sprout award start-up van het jaar 2021. Onder leiding van de nieuwe CTO Carsten Klomp zal een geheel nieuwe back-end gebouwd worden, om ervoor te zorgen dat het bedrijf klaar is voor de volgende fase.

Start Carsten Klomp

Carsten Klomp begon zijn carrière in 2006 bij digital agency Emakina. In 2015 stapte hij over naar HEMA, waar hij verantwoordelijk was voor de transformatie van het omnichannel landschap. Na de succesvolle implementatie stroomde Klomp door naar de rol van CIO bij HEMA waarbij hij verantwoordelijk was voor verdere digitale transformatie van het 94 jaar oude warenhuis.

NADUVI-oprichter Gross is erg verheugd met de komst van Klomp: “We zijn er super trots op dat Carsten ons team komt versterken. Hij brengt een berg aan ervaring mee en een netwerk met sterk talent. Met zijn komst zullen we volgende stappen gaan zetten in tech, data en een schaalbare infrastructuur.”
Klomp is enthousiast over zijn stap: “Na mijn jaren aan de bureaukant en het werken aan het transformeren van een groot bedrijf had ik behoefte aan het combineren van beide ervaringen. In NADUVI zie ik heel veel potentie en verheug ik me erop om innovatie, schaalbaarheid de technische infrastructuur naar het volgende level te brengen. Daarnaast staat er een sterk team klaar en kijk ik ontzettend uit naar onze samenwerking en het verder versnellen van de groei van NADUVI.”

Consument plukt de vruchten

Juist op dit moment groeit NADUVI erg hard. Door de lockdown zitten veel leveranciers met onverkochte voorraden en is NADUVI het ideale platform voor leveranciers om hun nog kwalitatieve voorraden direct aan de consument te verkopen. De consument, die ook meer tijd thuis besteedt, plukt daar de vruchten van door geweldige deals te kunnen scoren van mooie merken. Dit weekend viert NADUVI haar verjaardag met extra hoge kortingen!

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht