Geplaatst door Label A

Nieuwe Managing Directors voor Label A: Freya van Os en Floris van Lohuizen

Rotterdam, 1 februari 2021 – Per 1 januari heeft Label A een nieuwe leiding. Freya van Os en Floris van Lohuizen nemen de dagelijkse leiding over van Oscar Kolthoff. Hij heeft na een jaar van reflectie een belangrijke persoonlijke keuze gemaakt en zijn rol binnen Label A overgedragen.

Freya van Os en Floris van Lohuizen zijn beiden sinds 2017 werkzaam bij Label A. De Management wissel zal bijdragen aan de geplande volgende groeifase.

Oscar Kolthoff: “Freya en Floris hebben de afgelopen vier jaar Label A mede vormgegeven tot de fantastische organisatie die er nu staat. Met veel vertrouwen en trots draag ik het spreekwoordelijke stokje over aan Freya en Floris.”

Freya van Os: “Onze missie is om een nog sterkere partner te zijn voor onze klanten. Deze volgende groeifase voor Label A betekent een duidelijk onderscheid tussen onze Design-, Development- en Data-business units.

Floris van Lohuizen: We zullen onze propositie verder aangescherpen door te focussen op Marketplaces, Loyalty applicaties, Service apps en natuurlijk MaaS oplossingen. Jeffrey Bouva gaat zich als managing partner focussen op onze klanten en partners. Zijn expertise in het samenbrengen van technologie, de eindgebruiker en business moet de groei van onze klanten gaan versnellen.”